Fremme i Lofoten…

Ja da var vi fremme i Lofoten og innkvartert i “Nybua”. Madammen bestiller jo bu et år i forveien, og i år får vi “innvie” en nyinnredet bu.

Den ligger i andre etasje over der vi bruker å bo.

Men det er gjesterom og vaskemaskin og fryser i i første etasje, i inngangspartiet. Det er ingenting å si på standarden. Legger en del bilder på rekke og rad så får dere se selv…

Det er ikke noe å si på utsikten heller…

…eller hva? Og det følger selvsagt båt med bua også 🙂 Til alle mine bloggvenner: “Ikke sikkert jeg får kommentert så mye i dagene fremover. Men jeg skal følge med så godt jeg kan.”

Velkommen til Lofoten om har planer om det 😀 Klikk deg gjerne innom Ure Rorbucamping om du har lyst, klikk HER 

#urerorbucamping #lofoten #rorbuer #nordnorge #rorbuferie #natur #utpåturaldrisur 

 

 

20 kommentarer
    1. Jeg har aldri vært i Lofoten, bare sett bilder derfra. Den ene broren min og kona har forelsket seg helt i Reine, og reiser tilbake dit hver sommer. Så fin bu dere skal bo i, rene luksusen det der 😊

    2. Ja utrolig fint der, var der for noen år siden. Ser ut som dere har fått et herlig sted å bo noen dager, og båt også da….herlighet….max asså.

    3. Der var det fint. Dette lignet jo på feriehus i Danmark. Ja innvendig.
      Kos dere masse i Lofoten. Gleder meg til å se mer av den plassen, da jeg aldri har vært der.

    4. Jeg forstår godt at fruen bestiller rorbu et år i forveien 🙂 Man må nk det om man skal få der man vil være 🙂 Det blir nok fort fullt mot sesongen 🙂
      Lofoten har jeg bare sett på bilder og drømmer om å komme dit en dag 🙂
      Veldig koselig der dere skal bo 😀 Bare å nyte dagene og jeg gleder meg til bilder!!

    5. Har aldri prøvd rorbuferie. Det ser unektelig ganske koselig ut. Jeg ville nok ha hatt reisefølge om jeg skulle ha reist til en slik plass. Det blir jo helst til at jeg drar alene slik livssituasjonen min er nå. Veldig fritt og godt på mange vis, men innimellom er det også flott å dra sammen med noen.😊

    6. Har vært i lofoten en gang for mange år siden. Lofoten er nydelig. Savner nordnorge, og kommer nok absolutt til å dra en tur til lofoten når jeg har fått flyttet nordover

    7. karidansen: Ja det skjønner jeg godt 🙂 Man bør jo helst ikke dra ut i båt eller traske i fremmede fjell og mark alene 🙂 Men du skal se det dukker opp en mulighet rundt en sving eller to 😀

    8. Etdiktomdagen: Det er fullbooket fra vår til høst de fleste steder omkring her 🙂 Og de fleste som kommer hit blir jo frelst ganske så fort. 🙂 Drømmer går i oppfyllelse av og til 😀 Akkurat i dag er det lite fristende med naturbilder.. men sånne dager har sin sjarm også 🙂

    9. poesimylife: Ja det er en helt annen standard enn det var for noen år siden 🙂 Men det krever jo markedet 🙂 God tur til Danmark og kos dere masse 🙂 Ikke så fristende å ta bilder i dag 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg