“Med fred i sjela”

Ordene kommer nesten som et hjertesukk: “Nå har jeg sånn fred i sjela….”. Ordene kommer fra min kjære, når vi lar båten drive stille i le av det mektige Ureberget. 

Naturens kunstnere er bare helt unike. Det er enormt med detaljer som man aldri klarer å få helt tak på.

Vannets tålmodige utforming av nye kunstverk, er utrolig fasinerende.

Men vi måtte jo teste ut haillet, og da måtte jo jeg til pers. Jada, jeg ser en smule betenkt ut…

Denne første er nok en torsk, men den var litt spesiell i farge og mønster. Vi fikk noen flere, både torsk og sei (..og det er ikke fore å skryte på meg haill…) – men de glemte jeg å ta bilde av 🙂

Ikke overvettes med sol denne dagen, men det ble en fin tur likevel.

 

#lofoten #ure #ureberget #fiske #naturenskunstnere

16 kommentarer

Siste innlegg