Du kom med stil og skjønnhet :)

I går kveld (tirsdag) tok vi turen til Eggum. Jeg skal skrive litt mer om stedet senere, siden Sønn&Co hadde en heftig luftetur i området. Vi har jo ikke sett sola på ukesvis her nord, så da er det jo helt naturlig å prøve å fange den rundt midnatt.

Jeg hadde kun med mobilen og knipset helt vilt, men noen bilder ble jo ikke så verst.

Det var nesten ikke fremkommelig med bil utover, og masse folk som nøt synet med romantiske blikk.

Jeg må jo innrømme at vi ble revet med vi også 🙂 Men det var ikke så lett å få til den “Trekanten” med sola i midten :

Men egentlig så er det ikke så nøye, bare sole ER her! Alltid herlig og spesielt å være på Eggum i midnattstimen.

 

Bilder og tekst: Jan E. Håkonsen/Dedicat

#midnattsola #midnightsun #eggum #lofoten #romantikk #romantisk #utpåturaldrisur

 

14 kommentarer
    1. Det av deg og kona var virkelig romlemantisk. Dere kler hverandre 🙂
      Du får komme dæ sørover til sola her. For her steiker vi. Nå regner det litt her, og overskyet i dag. Deilig å få puste litt, og få en pause fra bakerovnen 🙂
      Ja det var nydelige bilder av midnattssola 🙂
      Håper at deres dag blir fin <3

    2. Ja, det der så flott ut 🙂 Helt fantastisk flotte bilder. IKKE SÅ VERST du liksom… 😀 HELT fantastisk spør du meg 🙂 Så koselig dere fikk romantiske øyeblikk i den sola :-)Hils 🙂

    3. Nyydelige bilder! ER så vakkert med solnedgang..særlig i nord! Kos dere med sol, i dag er det grått og regn i lufta her på Hurumlandet….

    4. poesimylife: Tusen takk 😀 De siste dagene har det jo vært rundt 35 grader hjemme. Så høye temperaturer blir det sjelden her i Lofoten. Men hjemme er det ofte varmest i landet når det blir varmt. Men i går kom regnet.. men klarna opp. Men i dag henger skodda. Men nå har jeg ikke vært ute ennå og kjent” på været 🙂 Nyt ferie og fine dager 🙂

    5. Etdiktomdagen: Tusen takk 🙂 Ja det bildet ble jeg faktisk ganske fornøyd med. Og det knipset jeg bare ”i villa” mens jeg ventet på henne, så vi fikk kjøre tilbake 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg