Spennende og artig :)

Konkurranser er både fasinerende og artig 😀 Man får neppe med seg alle her på bloggen, men noen. Jeg har jo nettopp hatt en selv. Men akkurat nå er det fanfare og champagne i klirrende glass i Galleri Frodith.

Ja det er skygger i Peter Pan stil det handler om. Han jaktet jo til og med på sin egen! Klikk deg inn og gi din stemme til Beste Skygge – klikk HER.

Det er forsent å sende inn bidrag, men ikke å stemme. Så skynd deg inn for å gi din stemme!

Men jeg har hatt mer moro i dag! Klikk deg inn HER om du vil vite hvorfor!

Jeg har pakket og pakket… jada, premier på min Sommerkonkurranse. Så nå er pakkene på vei til vinnerne.

Nr 1 Galleridirektørinna herself – Frodith

Nr 2 Friluftsgudinnen – Utifriluft

Nr 3 Nylig kvalifisert som Ørkendronningen – Evaswindow 

 

Klikk på navnene for å besøke bloggene deres!

 

Gratulerer og lykke til med premien 😀 

16 kommentarer
    1. Det var mye fint å se i Galleri-Frodith i år igjen <3
      Hmm, fikk aldri med meg konkurransen hos deg jeg- var inne å lette, men fant den liksom aldri 🙂 Men men- er tanken som tenker, vel? 🙂 he he..

    2. Ååå, gleder meg til premie 😀 Moro 🙂 Og tusen takk for reklame Jan 🙂 Kommet en del i galleriet men koselig om det kommer flere stemmer 🙂 Koselig med alle som er innom. Og VELDIG snilt med alle som reklamerer 🙂

    3. frodith: Håper det ryr inn med folk til deg 😀 Pakken er sendt men går vel ut først med posten i mårra 🙂 Håper du setter pris på tanken 🙂 Lykke til med innspurten i galleriet 🙂 Pass på drakta så ikke noen stikker av med den også 😀

    4. Gøy med dette Petter Pan opplegget som Frodith laget. Mitt bidrag ble bare sendt inn da et var et tilfeldig bilde av meg i ferien. Fikk ikke tid, så da tager man det man haver 🙂
      Oi du styrer med premier du ja. Nesten så jeg fikk dårlig samvittighet her. Men min konkurranse var etter din, så det så hehe
      Blir så jeg ordner med premier jeg også. Så må jeg få sendt det og da er samvittigheten god igjen sånn etterpå 🙂 Uansett! Bedre sent enn aldri hehe
      Ha en fin dag <3

    5. poesimylife: Frodith finner på, ingen tvil om det 😀 Ingen har vondt av å vente litt 🙂 Det er jo da det er spennende 😀 Nyt dager på hjemmefronten <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg