Juletreet tennes..

Masse folk i gata her når Juletreet skulle tennes i dag.  Været var på vår side og mye fint å oppleve i sentrum. Barnekor og hornmusikk er aldri feil. Men jeg legger jo ikke ut bilder av mennesker uten deres tillatelse. Dette er i grenseland for meg, men håper at de som kjenner seg igjen tar det med et smil. 

Men jeg måtte jo ha et oversiktsbilde etter at lysene var tent 😀 Så da tok jeg et bilde inne på Coop Extra, o trappa opp til manufakturen. Litt artig bilde, syns jeg 😀

Ordfører konkluderte jo i sin tale, at Rognan har den fineste julegata, ikke bare i Nordland men i landet. 😀 Men han var sikkert en smule farget av stemninga i sentrum. Men de er jo fine da 😀 

Fine er jo alle de bålene rundt om i sentrum, der er det fullt mulig å varme seg når behovet er der. 

Så senket adventsfreden seg over sentrum. Men det er vel litt styr på gang i de tusen hjem 🙂 Det var i alle fall en smule kaos på butikkene etter seansen i sentrum 😀

 

Ha en herlig helg og avdventstid. 🙂

#saltdal #saltdalkommune #rognan #advendt #juletre #julegate

14 kommentarer

Siste innlegg