Action i sentrum, og litt til- del 3

Koronapandemien setter en stopper for mye aktivitet.

Men da kan vi mimre litt og håpe på bedre tider.

Her kommer en reprise fra 2015.

Jeg lovte tre deler – så her kommer den siste.

De to første finner du HER

 

Ja det var en lørdag med futt og fres her, og lukt av svidd gummi og eksos. Og det kulminerte med “Traktor Pull”. Men det egner seg dårlig å vise på bilder..  Men det var en konkurranse om å ha den sterkeste traktoren.. og når voksne menn leker seg.. DA er det ikke noen spøk 😛



Men som jeg sa i innledninga.. NÅ er det på tide å parkere doninger i alle varianter. Og jeg som ikke er noen bilmann i det hele tatt.. jeg lover at det skal bli en stund til neste innlegg med motorkjøretøyer…

Og parkering er egentlig ganske enkelt her i sentrum..

Hvor mange andre steder henger det sånne skilt rundt om …?

Så her kommer et utdrag av parkering i sommer på min fredelige lille plass her i landet…


Og det er ikke bare hverdags biler som har vært parkert rundt om her den siste måneden..


Og store brum,, brum’er og noen enda større,,,



Men det var jo mye annet som skjedde denne lørdagen her.. så jeg tar med en kjapp titt.. så får jeg i alle fall brukt noen av de bildene..



Og bålkaffe og sprelske vafler som fikk meg til å mimre om gamle folkeeventyr,,,,

Det var første gang jeg så sånn bål pannekake jern 😀


Og vakker musikk hører jo med…

 


Da håper jeg at jeg ikke har slitt ut tålmodigheta til folket med aaaalt for mye bilprat 😀

Bilder: Jan Håkonsen

10 kommentarer
    1. Koselige bilder fra store traktorer og bål og kaffe og folk! Hehe…det skiltet…ler…Her er vaktene innpåslitne. Kan ikke gå på butikken en gang og kjøpe en melk uten å ha lapp i ruta! Tråkig…Og mange turister tenker nok at de er på landet når de kommer til Kråkerøy og får skikkelig smell før ferien begynner! Skulle bare inn og handle en firkløver…blir dyr! Klem…

    2. Hihi, det der var sikkert moro… jeg er John Deere-fan, og håper selvfølgelig at en slik en vant….Ellers er nok parkeringsvaktene langt fra fraværende her (dessverre)! Takk for titten – moro <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg