Bloggere på tur….

Nå er de i farta en bloggerskare.

Hvor skal de hen, hvor skal de fare?

Det glitrer i øyne, forventningen stiger.

Her skal det ikke skapes intriger.

Nei, denne gjengen har andre motiver.

 

En sprudlende galskap ligger og ulmer. 

Den bygger seg opp, den vokser og svulmer.

Hva finner de på, hva er det som hender?

Denne herlige gjeng av blogge-venner.

En kreativ lunte er tent OG den brenner! 

 

Der skulle jeg vært, men nå er jeg det ikke.

 Jeg sitter her hjemme, men skal ikke klikke.

Jeg gleder meg stort, for jeg vet hva som kommer.

 Når innlegg på innlegg i Bloggen flommer.

 Fra Fredrikstads heftigste blogge sommer!

Jeg må nok pent sitte hjemme, men sender gode ønsker å lykke til med arrangementet til arrangør og alle deltagere.

 

Jeg var jo så heldig å få være med på Blogg treffet i Oslo i fjor, det kan du lese om ved å klikke HER

 

Nå har jeg ikke full oversikt over hvem som deltar denne gang, men de jeg vet om kan du klikke deg inn til på bloggnavnet deres, –

Solliv (arrangør i Fredrikstad)

Frodith

Karidansen

Utifriluft

Somdagenegår

 

13 kommentarer
    1. Tusen takk, det lysner langt der borte. Ja, for det regner i Fredrikstad i dag. Men vi har smil på lur….Så detta blir en fin tur….Fine bilder og koselig mimring 🙂 klem der du er!

    2. Flott skrevet! Ja, det ble masse prat og latter. Du kom da med du også, men masse godord etter blomsteroverraskelsen. Du skulle hørt oss som vi skrøt. De på nabobordene var nok misunnerlige på hva vi fikk oppleve. Dette blogginnlegget ble lest høyt, så vi virkelig kunne ha deg med oss ved middagsbordet. Hils til din herlige frue og nyt dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg