Da snubla jeg inn på “Lista”

Jeg har jo ikke engang klart å få innstallert det analyseprogrammet, eller hva det nå heter, så jeg har jo ikke anelse om noen leser bloggen min annet enn de kommentarer jeg ser.

Men i dag oppdaget jeg plutselig at jeg hadde snubla inn på Topplista. Nr 78, og jeg har jo ikke laget mer enn et innlegg om dagen.

I det siste har jeg jo stort sett laget innlegg ifm Vinterland utffordringen til Frodith, klikk HER. Da var det jo litt artig at hun danset på sida av Blogglista. Nå venter jeg spent på at Galleri Frodith skal åpne i løpet av helga. 🙂

Ha en riktig God Helg.

18 kommentarer
    1. Gratulerer ! Er jo gøy å se hvordan man ligger an innimellom. Jeg kan jo følge med på Google analytics. Sønnen hjalp meg med det..men tror det står forklart under hjelpesider på blogg. no`s forside om du skal prøve å installere det… 🙂 Kos deg med fredagskvelden :))

    2. Utrolig gøy.. Du får klamre deg fast på den lista. Har ikke rukket å få det installert jeg heller… Får vel prøve en dag… Sitter bare her og knoter på Ipad… Bra. For deg. At du kom deg på lista for du er en flink blogger… God helg 😁

      1. Tusen takk og takk det samme 😀 Har ikke ambisjoner om å henge på den lista 😀 Men er jo moro når det skjer.. 😀 Blogg skal være kos og ikke statistikk 😀 Neppe noen som inviterer meg på gratis tur til Dubai åkke som 😀

    3. Ja, der var du 🙂 Og jeg skal bare si deg, hvis du ikke har fått det med deg før, at du var der ofte før også du 🙂 I gamle-blokka. Du hadde mange lesere,og da telte de lesere. Og du var ofte der på over 40-lista hvertfall. Men nå er man på forsiden, litt forskjell kanskje 🙂 MOOOOORO!! Og fint at JEG ble med på innlegget ditt også – hi-hi.Takk for reklamen for Galleriet. Jeg jobber som besatt nå, for å få klart Galleriet. Kommer invitasjon i morgen 🙂

      1. Akkurat,, ja jeg var ikke så ofte inne og så på lista i gammel blokka heller, mest på ”grafen”. 😀 Gleder meg til Galleriet, rakk jo ikke innom alle de andre hver dag,, så sikkert mye nytt og se 😀

    4. Kjekt å være på lista ja. Jeg falt ut av den, og du kom inn på den 😀
      Men jeg opplever at mange av mine innlegg ikke kommer på forsiden engang. Og da er det jo begrenset hvor mange som kommer på besøk. Unner deg gleden, og det er en fin gjeng å henge med der på lista 😀

      Det blir spennende å kikke innom galleriet ja, gleder meg til det 🙂

    5. Det er veldig koselig å se så mange kjentfolk inne på listen nå 😀 Hurra 😀

      Og jeg gleder meg til Galleri Frodith i morgen, for siden jeg ikke har hatt så mye tid til blogg de siste ukene så har jeg også gått glipp av veldig mange av disse flotte bidragene deres til utfordringen hennes 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg