De filosofiske reoler

Av og til så får man en fiks ide. Enten prøver man eller så lar man vær. Man kan jo ha det litt artig når man holder på, det koster jo slett ikke noe. Så i dag når jeg skulle handle på “Ækstra” (som reklamen sier), så prøvde jeg finne noen få bilder/ord som jeg skulle se om det kunne få en sammenheng. Folk ser jo rart på meg når jeg studerer reoler med mobilkamera 😀 Men artig  var det 😀

Ei pyntekrukke med hjerte på….

En pynteting i eske med halm rundt….

Omslaget på sjokolade uten melk og gluten (men med sukker)….

Dette var visst noe snacks greier, tror jeg ….

En sånn spesial pute som er kundetilbud akkurat nå….

Ingen stor poesi 😀 Men her er resultatet: 

 

Du tusle rundt i butikka,

gløtta og snusa og kikka.

Det vrimla av vara og teng,

der du traske i reng. 

Ei krukke med hjerte, som glinsa i lys.

Ælskov i halm’, så du tåra og nys.

Frihet e sjarmen, så slæpp dæ no fri.  

En skyldig fornøyels?, kor skal det no bli?

Drømman er dine, tell evig tid.

7 kommentarer

Siste innlegg