Den drikkfeldige…

Vi har prøvd oss på Asalea mange ganger, og vannet og stått i. Men etter kort tid, var katastrofen et faktum, som endte i en fullstendig naken plante.

Vi har til og med brukt metoden “drukne i bøtte”. I år ville vi prøve igjen, og bestemte oss for å innføre “drukningsdød annen hver dag”! Da ville vi i alle fall vite “dødsårsaken”.

En liflig klukkelyd dukket jaggu opp hver gang planten ble senket i vann. Det tydet i alle fall på et visst inntak av vann.

Og den lever ennå! Snakk om å være drikkfeldig 😀 For sikkerhets skyld, så har vi innført sovende vakt! Så det så 😀 

8 kommentarer
    1. Haha … jeg klarte faktisk å holde liv i min i noen måneder denne ganga. Hadde igrunnen gitt opp den planten der, men så fikk jeg plutselig en! Skrekk og gru. Men sånn for sikkerhets skyld så daua den litt før jul da.

    2. Dere er flinke… min er nærmest død….. dessverre….fikk den midt i november da – til bursdagen min, men…. jeg er skikkelig dårlig spesielt på den typen blomst! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg