Den uvurderlige galskapen

De aller fleste har sikkert en oppfatning om hva som befinner seg i “Bloggverden”. Jeg husker ikke helt den oppfatninga jeg selv hadde, når jeg entret denne verden i 2015. Men det var garantert ikke i nærheten av å ligne på det jeg har erfart i løpet av disse årene. Jeg har truffet på så mange herlige mennesker som “renner over” av kreativitet, humor, omtanke og en sprudlende galskap som er helt unik. Personer som har blitt venner på en merkelig, men utrolig flott måte.

At ei jente fra Oslo og ei fra Bergen blir bloggvenner, ja – nærmest tvillinger gjennom sine blogger, er kanskje ikke helt utenkelig. Men det er helt spesielt, at de setter seg ned og lager sang til en gammel kall i nord, og til og med synger og lager film av det – på en kafè på Oslo S i Oslo!

Til venstre sitter Frodith og til høyre Min matgale verden , som bloggene deres heter. Men de heter jo egentlig Solfrid og Kjersti. Jeg anbefaler på det sterkeste å titte innom bloggene deres 😀 

 

Her kommer sangen, klikk  over og nyt en spontanitet som gjør verden til et bedre sted.

Tusen hjertelig skal dere ha, dette var moro ;D 

8 kommentarer
    1. Blogg er en kjempekoselig hobby, og det er kjempekoselig å treffe bloggvenner. Har selv truffet flere bloggvenner og det har vært kjempekoselig 🙂

      Så kjempekoselig at du traff Frodith og “Min matgale verden”. Skulle ønske jeg få treffe Frodith en gang. Hmmm. Kanskje vi i Trondheim bør arrangere bloggtreff nå i vår/sommer. Skal kontakte andre bloggere fra Trondheimsområdet for å høre om det går bra 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Det var fine ord det. Takk. Din entusiasme for våre sprø påfunn gjør det veldig enkelt for oss. 🙂 Det er jo sånne tilbakemeldinger fra deg som gjør at vi fortsetter å være kreative og litt “gærne” Vi kniste og lo der vi satt på kafèen. Hellig overbevist om at “Dette kommer han til å like!” Godt at det stemte 🙂 Håper jeg en gang får treffe både deg og madammen når dere er i Oslo, det hadde vært gøy. Ha en fin førjulstid begge to. <3

      1. Tusen takk 🙂 Jeg er nå bare skrudd sammen på den måten at jeg elsker sånne påfunn 🙂 Det farger verden på en flott måte, så det må dere bare fortsette med 😀 Det hadde vært moro om våre veier hadde krysset hverandre en gang. 🙂 Lykke til med førjulstiden for deg og dine 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg