Det meste har en bakside, dessverre…

Av og til så legger man merke til litt uvanlige syn. Jeg vet ikke hva som “fanget” blikket mitt, kanskje det var ordet “Assistance” på lastebilen. Eller kanskje en rar blanding av kjøretøyer på lasteplanet. Jeg knipset et bilde sånn i farta og var på tur til å kjøre derfra. 

Da jeg passerer, snur jeg meg…. DA kommer baksiden frem. Her har det tydeligvis skjedd noe. Jeg ser ingen skader på de andre kjøretøyene, men fantasien lager fort noen vonde bilder i hodet.

Etter å ha kjørt bare noen få meter på dette parkeringsområde, fanges blikket mitt av dette. En transport av maskiner og utstyr som skal skape vekst og næring for dyr og mennesker, velsignet av kveldssola.

God tur på norske veier, men kjør forsiktig. Husk at det aller meste har en bakside.

2 kommentarer
    1. Ja, man skal jammen være forsiktig. Glad jeg har sluppet mange ulykker i mitt liv. Gikk på hodet EN gang med bilen til min venninne. Skummelt. Det var glatt da. Eneste jeg har opplevd. 30 år siden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg