Det skal være en fordel…

Min kjære påpeker stadig vekk at hun ikke har vinnerlykke.

Men man skal aldri si aldri.

Men det kan være en fordel å påstå det.

Da blir overraskelsen desto større….

Hun var som et stort glis når hun kom og viste meg dette.

Alltid spennende med pakker.

Særlig sånne uventede som dette.

Ulempen er at hun ikke kan spise søtsaker.

Snill som jeg er, så trer jeg støttende til.

Artig var det uansett.

De her minner meg litt om gamle dager.

Husker gleden av å gni ut sølvpapiret.

Du verden så mange rare minner man samler på 😀

Hjertelig tusen takk til Dragefossen.

Som er vår strømleverandør.

Det skal være en fordel å handle lokalt.

GOD HELG og GOD PÅSKE

 

#dragefossen #paskegodt #påskegodt #overraskelse

14 kommentarer
    1. Hurra! Så gøy og vinne! Og det sølvpapiret er stas ja for det er noe søtt og godt under! Litt “synd” å ha alt alene…
      God morgen der i nord….Klem.

    2. God morgen!

      Så artig at dere vant et påskeegg da 😀 Og at du kan trå støttende til med de gode søtsakene 😀

      Lag dere gode dager inn i påska!

      klem

    3. Herlig! Påske-egg på deling. Jeg husker også det med å gni ut sølv- eller gullpapiret. Det var ikke så ofte vi fikk godteri, så da var det ekstra stas de gangene det skjedde! 🙂 God påske til deg og Madammen! <3 Jeg leste påskeverset og tankene rundt det som er nå også. Ja, det gjelder å se lyspunkter og ha troa på at det blir bedre snart! 😀

    4. Gratulerer, så festlig. At hun ikke spiser godsakene er jo til din fordel. Du får fortsette å stryke ut alle kaninpapirene og legge dem rundt et knekkebrød eller noe. Papiret er for lite sier du???? Nei, du legger først på papiret og så pakker du rundt med Gladpack. Så får hun en overraskelse også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg