Du allmektige Bloggliste..

Det er ikke tvil om at Bloggverden  har blitt endret etter overgang til ny plattform. Noen har gått over til andre steder, og kontakten gjennom kommentarer til hverandre har blitt vanskeligere.

Topp 100 – “Topplista”, har fått svært stor fokus. Enten det er ubevisst eller bevisst. De aller fleste av oss syns det er litt stas å dukke opp på lista. Det gjelder selvfølgelig meg også! Så jeg rima litt for meg selv om dette. 

 

Vi blogger og skriver og deler med iver.
Bilder så vakre og mektige ord.
Vi var jo så nære i bloggblokkas sfære.
Nå vingler vi rundt i fra sør og til nord.

 

Det er jo litt stas, men kanskje mest mas.
Tenk om jeg var der på toppen en gang?
Når toppen den frister, med sine lister.
Er det mulig å gjøre så digre sprang?

 

Jeg drømmer og stirrer, og kjenner det pirrer.
Tenk om det skjedde en vakker dag.
Men skrotten er gammel, et avdanka skrammel.
Det er best å glemme et Toppliste jag!

Her er et par plasseringer de siste dagene. Klart det er moro. Uten noen som helst respons, så hadde det vært litt stusselig å blogge.

Jeg har imidlertid valgt å ikke innstallere tilgjengelig statistikk systemer. Det er imponerende se Kokkejævel fyke til topps som en tornado. Slike ambisjoner unner jeg yngre bloggere.Men det er spesielt moro at det er en mann og en nordlending attpåtil. Lykke til videre til han 😀 

Jeg trives uten andre forpliktelser, enn å ha det moro, og fremsnakke det som fenger meg. Men jeg blir nok å følge med på Topplista 😀 Og ikke minst følge alle de flotte bloggvennene jeg har fått her inne. 

 

14 kommentarer
    1. Ja, du er der du på topplisten!!!! Jeg liker ikke det nye, men sånn er det bare. Synes jeg har mistet helt oversikten og muligheten til å følge med, men jeg gjør så godt det går! Ha en fin søndag.

    2. Gratulerer, så artig. Det er sikkert artig å komme på den lista :). Og syns det som skjedde med Kokkejævel var supert. Artig med en mann, med friske uttalelser og både god og sterk tekst. Håper han blir der. Du også, at du beveger deg oppover på den lista. Trenger noe mer enn det som har vært.
      Jeg er av di som få leser, men blogger fordi. Har aldri sett etter meg på lista. Har heller ingen statistikk. Kan kanskje føle meg litt “sår” over at nesten ingen bryr seg om det jeg skriver, men holder på for at jeg har glede av tekst og bilder. Når lysta og tida er der. Ønsker deg en fin søndag.

      1. Tusen takk 🙂 Den følelsen har kommet for de fleste av oss 😀 Særlig når følelsen av å ha laget et godt innlegg er der, og ingen bryr seg 😀 Jeg har ikke vært mye innom deg, så jeg må ta meg selv i nakken 🙂 Det blir som regel bare noen faste man rekker innom 😀 Tusen takk for fine ord 🙂

    3. Du har jammen meg klart å klatre oppover du ja. Holder meg sånn langt nede i kjelleren jeg, men det går fint der også. 😉

      Er jo heller ikke på blogg.no og på listene til Nouw er det enklere å komme litt oppover. Må bare skrive innlegg litt oftere først 😀
      Noen har jo en egen evne til å skrive så vi følger og leser tvert, og vi andre får skrive på den måten vi gjør. Du er flink til å ordlegge deg, og dine dikt er både artige og fascinerende. 🙂
      God søndag! 😀

      1. Du er flink 🙂 Men plutselig så skjer det noe. Årsaken hos meg er jo de gamle bilde innleggene som er populære på Saltdal Sider på facebook 😀 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg