Du gamle skrott, hva skal du bli ?

Nå har ikke jeg så stor tro på at jeg fyker oppover på Bloggtoppen, selv om jeg klasker ut bilder av skrotten min. Der er det nok andre som har mye bedre forutsetninger enn meg. Men det er jo lov å prøve, eller det er det kanskje ikke?

Men at jeg har rompa bak som alle andre, DET er jeg brennsikker på.

Men nå skal jeg være forsiktig, så jeg ikke lager ris til egen bak, og i alle fall ikke til andre sin. Men det er faktisk veldig lett å gjøre det!

Den der  “skolten” ! Der “romsterer” det jo alt for mye på en gang. Den er spesialist på å finne alle slags unskyldninger og påfunn.

Det er jo ikke så lett å “sette kroppen fri” og få kontinuitet og fokus på trening i en eller annen form. Sjøl  et “rotehue” som mitt, skjønner jo at man BURDE gjøre det.

Heldigvis så er det er mange måter å få håp på. Dette er vel en av de mer dramatiske måtene!

Det er jo en kjennsgjerning at skrotten ikke blir mer samarbeidsvillig med årene. Kanskje det er greit å tenke på det før det er forsent.

Det er jo egentlig bare å ta seg selv i nakken og få litt system på treninga. Kan det være så veldig vanskelig?  Alt er jo lagt til rette for det!

Så hva bør svaret være på dette?? Jeg vet jo at jeg ikke har sjans til å bli “Høy og Mørk”,,,

Så kanskje en gammel skrott burde tenke på DETTE svaret og GJØRE noe for å bli det!!

#trening #fysioen #gjørnoemedkroppendin #gammelmanngjørsågodthankan #prioritering #tavarepåkroppen #rompabak #kroppsfokus #treningsstudio #fysikalske #dørstokkmila

10 kommentarer
      1. leer,, er det det? Du har nå ikke stått på din siste scene det er jeg sikker på , og bare ungdommen 😀 Blir antagelig å ta et fag eller to på universitetet til høsten 😀 Håper jeg i alle fall, kommer litt an på formen i familien 😀 Har gått i bøljer med treninga, men har begynt på fysioen nå 😀

    1. Ikke lett å kommenter i dag, men jeg forsøker igjen. Nå har jeg lest meg gjom vårt lille land, heisekraner og trening. Ja, du er alsidig, det er sant, men har det blitt treningsstydio på deg? Herlig bilde av cowboyen!

      1. Nei hoff,, ikke alltid like lett her inne. det er sikkert 😀 Var medlem på et studio, men nå har jeg begynt på fysioen, de har bra med utstyr der 😀 Takk for kommentaren 🙂

    2. Jøss, tøffing du , trener og greier. Jeg snakker mye om det, men gjør lite med det 😀 He-he..Men skal altså…lover.. Og begynne å studere litt igjen ja, det tror jeg er lurt jeg 🙂 gøy å lære 🙂 Ha en super kveld 🙂

    3. Nåja, har vært vel mye fra og til når det gjelder den treninga. Men ikke helt håpløst 😛 Du flyr nå høyt og lavt og er ikke lite trening bare i det 😀 Ha en flott kveld du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg