Du herlige mars…

Et ørlite språkkurs på en lørdag.

Rart hva man fenges av, men sånn er det når linseøynene sveiper rundt som mine gjør til tider.

Det skulle stått dato også.

Bildet ble tatt på Røkland Skole på torsdag 5 mars faktisk, da jeg var på sangøvelse der. 

Jeg leser om krokus og hestehov, ja til og med blåveis i blogg etter blogg rundt om i  landet. Jeg titter desperat ut av kjøkkenvinduet her, men ser ikke snurten av et grønnskjær en gang….

Om jeg lukker øynene og drømmer litt, kan jeg se dette……

Sånn var det utenfor døra her i går kveld. Det er da man syns det egentlig er ganske godt å være inne. Klikk i bildet over og rull film…..

Men så kom lørdagen, sola tittet frem igjen, og da ble det en liten tur ut.

Eller det var jo “Làvvardat”, eller var det “Saturday”?

“Navnet skjemmer ingen.”

Ha en nydelig dag der du befinner deg. 😀

8 kommentarer
    1. Virkelig vinter hos deg..nesten vært litt for lite snø her i vinter..en mellomting hadde vært passelig kanskje.. 🙂 Fin dag videre til deg også <3

    2. Vakkert hos deg og video med snø var jo koselig. Og som du sier. Da får man ro og koser seg veldig inne..Kose deg med kvelden og snart blir det vår. Litt guffent og grått her i dag! Får håpe det ikke kommer snø…vil ikke ha!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg