Du herlige natur…

Enda mer bilder fra en vakker Pinsetur.

Det innlegget jeg la ut på første pinsedag finner du HER

Nå med et par videosnutter også.

Film viser ofte ting på en mer engasjert måte. 

Start filmen over.

Og nyt den vakre utsikten vi gjorde.

Så får du se om du er enig med det jeg sa over.

Jeg aner ikke hva fjellene heter rundt om her.

Men det er det helt sikkert noen topptur entusiaster som vet.

Kom gjerne med info om du har. 

Det var tilnærmet full fjære når vi var der.

Det så vi på Saltstraumen når vi passerte.

Det er tydelig at vannet har gnaget på stein og svaberg her over lang tid.

Jeg tok ganske mange “steinbilder” også.

Men de kommer i et annet innlegg.

Start filmen over.

Da får du en tur fra bål til fjell.

Vi vet jo det er bålforbud i landet, men med noen forbehold. 

Dette var garantert forsvarlig!

Sakte men sikkert begynner naturen å kle seg i farger.

Det kjennes faktisk utrolig godt ut.

Du kan se det ennå er mye snø i fjellene.

Men det kryr av bekker og fossefall overalt.

Det kommer jeg tilbake til i senere innlegg.

Både vann og snø.

De er jo i slekt jo.

Det vet du vel. 

Det ble nemlig tatt et fenomenalt antall med bilder og filmer.

Når gubben kliner til med selfier….

Da altså… !

Mye morsommere å ta bilder av madammen!

Det er jo ikke hun så hoppende glad over.

Men det hender hun er en smule slepphendt med tillatelsen.

Her er vi på tur hjemover. Over Misvær og fjellet.

Der ble det noen fotograferings stopp.

Men det må du vente på før du får se.

Om du vil da!

Fortsatt God Pinse. 

8 kommentarer
    1. Nydelig natur, jeg har sett på videoer og koset meg. Fine bilder av deg og frua, herlig…Så deilig å være på tur. Det gjør noe med kropp og sjel altså <3 Klem og fortsatt fin pinse…..Kos dere!

    2. Fantastisk flott, og sånne spisse fjelltinder er utrolig fascinerende synes jeg 🙂
      For en herlig pinse vi har i år…tenk å kunne nyte alt det vakre på denne måten ♥
      Artig med selfier også, og du kler skjegg 🙂 Både du og madammen er fine folk og et pent par ♥
      Her blir det familieutflukt i dag, så jeg holder på å pakke klart til å reise litt sørover for noen timer 🙂
      Nyt denne 2. pinsedagen max ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg