En liten tur bare…

Han raser rundt med flakkende blikk.

Ser etter alt som fortjener et klikk.

Gubben er gal, det er ingen tvil.

I galskapen lurer et muntert smil. 

Vi må alltid en tur innom Bofisk på Mørkved når vi er i Bodø.

Vi har alltid kjølebagen med oss i bilen.

Hånker med oss litt av hvert av diskens fristelser.

Måtte snike meg til et bilde av dette.

være hvis det betyr at Barnehagebarna i Studentbarnehagen blir hekta på fisk 😀

“Bofisk” oppdaget vi i 2018.

Det kan du lese om du klikker HER 

Surt og vått og grått var det. Akkurat da vi var og handlet fisk.

Jeg ble fristet til å få med meg en pose varme fiskekaker.

Gjett om det smakte på turen hjemover……. 

Men værgudene er lunefulle. Også i denne årstiden.

Jeg måtte bremse opp på en avkjørsel og forevige dette synet…..

Gubben er jo gal, ikke sant ?

Det er høst og tid for lys.

Dessverre skinner ikke lyset like klart for alle.

Ha en riktig god helg der du er.

14 kommentarer
    1. Man har liksom på seg andre “briller”når en ser etter motiver som egner seg for blogginnlegg.. og jeg syns du er gal på den riktige måten..om det finnes en riktig måte å være gal på…hehe…
      Fiskekakene så skikkelig gode ut..fikk lyst på..men blir ikke noe handling før neste uke nå… God helg <3

    2. Glad-galskap, ingenting er vel bedre enn det?
      Du har fått med mye i dette innlegget, og fiskekakene så gode ut 🙂
      Nydelig det bildet du fikk tatt utover vannet. Ja, værgudene er lunefulle. Og det er vel egentlig de som er gale, i ordets rette forstand 😉
      Høsten er over oss, og mørkere skal det bli.
      En fin søndag til deg 🙂

      1. Takker og bukker. Av og til så blir det litt sånn lett blanding i innlegga.. men skitt au 😀 Syns jeg er flink bare jeg får fyra avgårde ett og annet :)Du holder stand i den øvre halvdel og det er kjempeflott 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg