En liten tur innom kirkegården…

En liten tur innom kirkegården, resulterer som regel i et bilde eller to…

Heggen er i vakker blomst.

Jeg skal ikke kommentere duften.

Vi hadde en diger hegg i hagen.

Men den måtte bøte med livet for noen år siden.

Men det kommer nye skudd fra rota.

Må nok ta et tak der om ikke lenge.

Denne vakre urna er kommet på plass ved inngangen til kirkegården.

Vi har en kirkegård vi kan være stolte av.

Vår lille flyplass ligger tett opp mot kirkegården.

Denne helga var det aktivitet med fallskjermhopping.

Jeg syns det er moro, og ikke sjenerende.

Kanskje det er delte meninger om det.

Men jeg håper vi klarer å bevare dette området.

 

Ha en nydelig fredag alle sammen.

10 kommentarer
    1. Vakkert ! Var innom kirkegården hos mamma og pappa for et par dager siden..trist og fint på en gang <3 Kan være gøy å se på fallskjermhopping..men ikke noe jeg kunne tenke meg å prøve selv.. God helg fra Mjøndalen <3

    2. Så fin kirkegård hos dere. Flott pyntet med all slags blomster.
      Spesielt….hopper i fallskjerm rett til kirkegården…(litt makaber tankegang hos meg nå…)

      1. Tusen takk.. det har jo hent at fallskjermhoppere har mista styringa og landet andre steder enn planlagt, men tror ikke jeg har hørt om noen som har landet der ennå 😛 😀

    3. Så fint! Koselig med kirkegårder i blomstring syns jeg! Er stadig utom hos mamma og onkel – vanner og fikser! Flyplass, fallskjermhopping og kirkegård – hvorfor ikke! God klem nordover <3

    4. Det er fint når kirkegårder er stelt – og viktig <3

      jeg tror ikke fallskjermhopping ved kirkegård skulle være noe problem. Livet… sveve i det fri… så alt det andre… Det gjør vel ingenting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg