En titt inn i bloggverdens flotteste gemakker….

Det er mange bloggere i dette landet. Motivene for å blogge er også mange. Det finnes faktisk de som blogger for å ha det moro, og ikke minst for å være sosial og ha det gøy sammen med andre. Jeg har jo hatt den gleden å få treffe noen, på et bloggtreff i fjor. Det kan du lese om HER.

I disse dager foregår det mye sprell i Oslobyen. Når tre kreative og humørfylte bloggere møtes, da kan det skje litt av hvert. Nå har jeg vært å stjelt dette bildet, så unskyld meg. Om du ikke har vært innom disse tre bloggerne ennå så er det jaggu på tide. Klikk deg inn fra venstre –

FrodithKaridansenEtdiktomdagen

Jeg har ikke truffet “Etdiktomdagen”, eller Mette som hun heter. Hun holder til på vakre vestlandet og lager flotte innlegg fra den mektige naturen der. Ikke minst sammen med Leia. 

Frodith og Karidansen dro igang bloggtreffet i 2018 (se ovenfor). Det var utrolig artig å treffe flotte mennesker som man kommuniserer med gjennom bloggen over tid.

Det blir bloggtreff i år også, i vakre Fredrikstad fra 1. til 2. juni. Da er det denne jenta. Solliv,  som planlegger og forbereder. Klikk inn til henne – Solliv

” Karidansen”, eller Kari som hun heter, har gjort Osloenser av seg. Jeg har truffet henne en gang til etter bloggtreffet ifjor. En hyggelig stund med en kaffekopp inne på Byporten. Det kan du lese om HER.

Frodith elsker å lage fotoseanser rundt om i vår Hovedstad. På det første bildet er det Akershus festning som er “klatrestativ”. Men det er jo ikke lenge siden selveste Vigelandsparken ble tilført nye kunstverk. Her er det Frodith og “Minmatgaleverden”, eller Kjersti som hun heter, som har en helt herlig fotoseanse. Du kan ta en titt inn til Kjersti – HER 

Nå har jeg ikke spurt om lov til å stjele bilder, og linke disse flotte bloggerne, så jeg ber om tilgivelse først som sist. Lykke til med nye innlegg og sprudlende påfunn. Dere gjør bloggen til en fargerik opplevelse. 

Om du har lyst å se hva jeg har begitt meg ut på, nettopp gjennom disse bekjentskaper, så klikk HER

11 kommentarer
    1. Herlig…
      Sier det igjen… Flott ungdom dette… 🍒Og spreke er dem også…. Tenk å klatre slik da….. ❤️Takk for link og meget herlig innlegg…. Klem 🍏

    2. Åååå, for et herlig innlegg. Og så GLAD jeg blir når du stjeler bilder og linker. Håper jeg får møtt deg en gang på bloggtreff. Hva med en tur til Bergen i sommer? Frodith kommer jo og 😀 😀

    3. Jeg er helt enig med Kjersti, ta deg en tur til Bergen. Jeg har nettopp bestilt tur, i juli 🙂 Dette var et herlig innlegg. SÅ koselig <3 Og du skulle jo vært med på treffet i Fredrikstad også. Var jo så koselig i fjor, ikke sant 🙂 ? TAkk for link og gode ord 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg