En vakker stund, rett og slett….

I dag var det helt stille og ikke et menneske nede på Øyra.

Fjorden lå nesten helt speilblank…

En enslig måke satt å studerte elva.

Kanskje den lurte på hvorfor vannføring er uvanlig stor… 

Ikke vet jeg om det var på grunn av meg det kom forsterkninger.

Kanskje det bare var gruppemøte… 

Været var det ingenting å si på.

Faktisk en positiv forandring fra de siste dager med regn….

Jeg vet ikke hva som plutselig skjedde her… 

Uten en lyd var det plutselig Årsmøte i Måkeforreninga…

Eller hva den heter…

Bare klikk i videoen over og snurr film….

Det kan jo hende de skulle legge planer om høsten.

Den begynner å bli ganske så synlig oppover lia…

Men jeg kan ikke stå her å glane.

Det syns sikkert måkene også.

Jeg tok meg bare en svingom etter å ha fått på piggdekkene…

Så nå kan vinteren bare komme…. 

Å nei, DET var du slett ikke enig i ? 

13 kommentarer

Siste innlegg