Engler i snøen og sol i blikket

Vi har vinter, ikke bare her men i mange deler av landet. Men det går mot lysere tider, så det er jo vakkert 😀 Kaldt og klart og lyst.

Det kunne jo vært på dette viset 😀 Det er ikke lenge siden sist, og kanskje ikke så lenge til neste gang heller.

Nå er vi jo litt heldige her på stedet. Vi slipper å lage “Engler i sneen” selv. Her har vi både “Engel & The Law of God” i snøskavlene.  Det er det ikke alle steder i Norge som kan vise til.

Men uansett, engler i snøen eller klart og kaldt vær. Det er ikke til å stikke under en stol at det lengtes mot dager og opplevelser som dette. Jeg unner ALLE å oppleve midnattsola i alle fall en gang i sitt liv 😀

#thelawofgod #englerisnøen #vinter #lyseredager #midnattsol #midnightsun #nothernnorway #lofoten #saltdalkommune #nordland

 

 

 

13 kommentarer
    1. Utrolig fint med engel hos deg..Det er vakkert med snø og med midnattsol på hver sin måte… 😀 Deilig å ha noe å se frem i mot… Det er lysere tider og snart februar 😀🌷flotte bilder på bloggen din.

    2. Flotte bilder 😊 Midnattsolen opplevde jeg da jeg var 5,5 år, men tror nok ikke jeg satte så veldig pris på den da. Lage engler i snøen er nesten håpløst her hos meg, for det snør og blåser så fælt at jeg hadde nok blitt begravd, hihi!

      1. Ja jeg har jo skjønt at det snør sør og nord om oss 🙂 I Lofoten har det vært enormt de siste dagene 🙂 Men snøen der sør forsvinner fort i vårsola 🙂

    3. Ja jeg har jo skjønt at det snør sør og nord om oss 🙂 I Lofoten har det vært enormt de siste dagene 🙂 Men snøen der sør forsvinner fort i vårsola 🙂

    4. Flotte bilder. 🙂 Har ikke opplevd midnattssola enda jeg, men kanskje en gang. Her har vi snø, og det er kaldt. Får bare nyte det så lenge det varer. ♥

    5. Hei!
      Ja dere har mue snø nå tenker jeg…………… og det laver ned hos oss også nå…………….. Men det er jo vinter ennå 😀

      Ha en flott tirsdag!
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg