Er bloggen sjuk, infisert og smittefarlig ?

Hvor går man til Blogg doktoren ? Finnes det noen sånn? Jeg kom jo fra sykehuset i går, så jeg vet det er doktorer der 😀 Jeg slapp jo til og med ut derfra…

Men ingen av de var interessert i å diskutere “bloggesykdommer. Ja ikke at jeg spurte heller. Jeg kunne jo ikke risikere å bli overført til en mer lukket avdeling. Med endeløse og tomme korridorer. Men jeg tror bloggen min må være alvorlig syk. Kanskje smittefarlig også? Jeg merker jo bare at flere og flere skyr den.

Enda jeg vaksinerte meg i høst. Nå er det bare noen få, og veldig lojale igjen, som tar sjansen på å ta en tur innom og legge igjen et spor.

Men det er nok bare min feil. Gamle gubber har jo ikke sjans til å friste med så veldig mye, og burde vel finne på noe annet å bruke hendene til, enn å knotte på et tastatur.

Det nytter jo ikke å holde på med sitt og tro at det kan være noe interessant…Kanskje man bare skulle la den dø hen i stillhet. Forsvinne inn i et mylder av alt annet som er glemt og fortapt.

Men så er det jo denne leveregelen, som sier så mye,,,,, tenke, tenke…. 

19 kommentarer
    1. Uff da… Hold ut hold ut..
      Du er så flink. Ingen av oss greier å holde tritt med de unge og vakre med kropper.. Jeg har gitt opp lista. Skriver når jeg har noe… Har jeg ikke noe på et par dager… Går det helt greit… 🌷🙄

    2. Nei du må bare fortsette å blogge ☺ Det blir for mye stress med bloggliste og uoversiktlige innlegg. Jeg må leite litt for å finne alle. Kjenner jeg savner det gamle…. Men vi er på bloglovin ☺🙂

      1. Hei og takk ,, hyggelig 🙂 Savner også det gamle. Men mener bestemt at jeg er på bloglovin også. Men har funnet ut at det er mye enklere å finne bloggvenner ved å scrolle nedover på framsida på bloggen. 🙂

    3. Ikke noe i veien med bloggen og innlegga dine.. Og du er et positivt innslag i bloggeverden..Det har jo forandra seg veldig med det nye jeg får en del kommentarer fortsatt..men fra kanskje 8- 9 styk på enkelte innlegg, av og til litt mer eller mindre…På den gamle blogg.no hadde jeg ofte kommentarer fra 30- 40 stk på et innlegg..Dager jeg ikke blogger blir det lite kommentarer, for da orker jeg ikke lage innlegg selv heller.. Men syns gamle bloggvenner i allefall av og til kan «spandere» en kommentar.. Noen er fortsatt»flinke»…men enkelte virker som di har glemt at di en gang hadde bloggvenner…hehe.. Ikke gi deg, liker deg/bloggen din akkurat som den er..så gjelds å ikke miste motet ja 😊

      1. Tusen takk 🙂 Du er utrolig flink til å følge opp med kommentarer, det skal du ha. Enda jeg vet at helsa ikke akkurat er den beste kompisen din alle dager 🙂 Men det roer seg vel,l tenker jeg 🙂 Jeg har jo ingen ambisjoner om å bli noen toppblogger. Men ikke så veldig morro når det føles som å rope i en tomtønne heller 😀

    4. jeg har ikke vært en av dem som har vært innom deg så ofte,men det er no litt slik hos mange av oss,vi har fått færre innom etter att vi ble flyttet over til denne nye bloggen,jeg tenker vi bare må leve med det og skrive om vi har noe å dele,komentere dei vi finner ,noen er litt vanskelige å finne ,men dei fleste dukker opp på bloglovin etterhvert :=)

      1. Tusen takk 🙂 er vel det samme for meg til deg 🙂 Det er vel bare sånn det har blitt 🙂 Jeg syns nå det er lettere å finne innlegg fra bloggvenner ved å scrolle nedover framsida på bloggen.. enn på bloglovin. Men det er jo en smakssak 🙂 Lykke til 🙂

    5. Det har blitt litt mer tungvint å stikke innom etter at vi ble flyttet over, for vi får jo ikke innleggene inn i feeden mer. Vi må inn på bloglovin’, gå inn via kommentarfeltet eller direkte. Jeg er ikke så opptatt av lesertall mer, sjøl om det er moro de gangene det er ekstra mange innom. Ser at jeg får en del flere lesere om jeg deler på facebook, men jeg gjør langt fra alltid det. Kos deg med blogginga sjøl om det ikke er så mange besøkende. Den dagen nesten INGEN leser, så er det jo lite motiverende.

      1. Ja det er bare sånn det har blitt. Har nå funnet ut at det er lettere å finne innlegg fra dere ved å scrolle nedover på framsida på bloggen fremfor bloglovin. Jeg har jo heller ikke innstallert de greiene som viser antall lesere innom. Da blir det bare kommentarer som viser om noen i det hele tatt har lest 😀 Og det kan være svært variert motiverende. Men nå har jeg ikke tenkt å bli proff på dette.. så tenk 😛

    6. Tusen takk 🙂 Du er utrolig flink til å følge opp med kommentarer, det skal du ha. Enda jeg vet at helsa ikke akkurat er den beste kompisen din alle dager 🙂 Men det roer seg vel,l tenker jeg 🙂 Jeg har jo ingen ambisjoner om å bli noen toppblogger. Men ikke så veldig morro når det føles som å rope i en tomtønne heller 😀

    7. Hei på deg. Fint innlegg. Jeg titter innom deg her på blogg så fort jeg kan. Men jeg blogger som jeg alltid har gjort. Ikke alle uker er jeg like aktiv, men det får bare være sånn. Jeg ser jo at aktiviteten har dalt til bunnen etter omlegningen og det er trist. Men lister får være lister for meg og mine venner, som deg, de finner jeg! Ha en strålende dag i nord og blogg på! 🙂

      1. Hei på du og takk skal du ha 😀 veldig enig med deg, men måtte bare ”putre” litt 😀 Nyt våren i sør 🙂 Her snør vi fullstendig ned 😀

    8. Det handler nok mye om tilpasningsvansker. Selv sliter jeg med det. Bloglovin er greit, men jeg likte mye mer den følgelista vi hadde før vi ble flyttet. Da klarte jeg å holde oversikten. Nå føler jeg alt er så innmari rotete.
      Og så skranter helsa en del også for tiden. Men jeg satser på at det tar seg opp igjen etterhvert. Men det er ikke like lett å kommentere heller lenger. Man skal først skrive kommentaren, og så skal man legge inn navn, epost og nettsted, og så må man gjerne også bevise at man ikke er en robot ved å klikke på butikkfasader og trafikklys. Så det er utrolig mer tungvint enn tidligere. Tenker nok at mange dropper ut av kommentarflowen på grunn av det.
      Jeg merker det veldig godt selv, at jeg ikke får så mye kommentarer som tidligere. Men de trofaste er fortsatt med ♥
      Det er kos 🙂
      Du må ikke slutte i alle fall. Da blir det kjedelig. Jeg er ofte innom og leser selv om jeg ikke alltid har så mye ork til å kommentere 🙂
      Blogg er kjekt synes jeg, både å lese og skrive 🙂

      1. Nei det er bare sånn det har blitt 🙂 Vi får nå se hva det ender opp med 🙂 Du er flink. det skal du ha. Og nå konkurranse til og med (sendte jo inn noe glass skrammel i dag……) 😀 Lykke til videre 🙂

    9. Du er super-blogger i mine øyne – elsker innlegga dine! Jeg blåser i lesertall og lister – har ikke mer enn en brøkdel av andre uansett…. men pyttsann….. så – vi får holde ut! Ja, du også….. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg