Er jeg en jævla blogger… ?

Det er litt interessant med sånne fellesbegrep.

Som Blogger.

Man får liksom en “hatt” tredd nedover hodet.

Og den sitter ganske så fast.

Men nå har ingen kalt meg for “jævla blogger”.

Ikke ennå i alle fall.

Men jeg blogger.

Og er stolt av det!

Men helt uten andre ambisjoner enn å fremsnakke det jeg er opptatt av.

Det gjorde jeg i forgårs også.

Da skrev jeg om noe av alt det positive som skjer i bygda vår.

Fikk du ikke lest det, så finner du det HER.

Da er det morsomt å se at jeg skvatt langt opp på “Topp 100” lista til Blogg.no.

Hva betyr det for meg ?

Jeg har ikke tjent et øre på min blogg.

Og jeg har heller ikke tenkt å tjene noe på den. 

 

Det er jeg ganske sikker på at mange, både fremfor og bak meg på lista har.

Ære være de for det. 

Jeg blogger fordi jeg syns det er artig.

Særdeles artig er det, når man ser at noen tusen rundt om i landet har lest innlegget.

Enda morsommere er det, når noen sier at de kommer innom bygda på neste tur nordover.

Jeg er nemlig opptatt av bygda.

På mange måter.

Det gleder nemlig en gammel kall at bygda blomstrer.

Selv om han kanskje er en jævla blogger. 

#blogger #saltdalkommune #vekstogutvikling

25 kommentarer
    1. Kjekt å se deg på en vel fortjent plassering ❤
      Jeg er også stolt av å blogge, og tjener heller ikke penger. Den jobben får andre ta seg av.
      God helg og nyt heder og ære ❤

    2. Grattis – topp 20 da gitt! Blogger gjør jeg fordi jeg er sååå glad i det – og jeg skal aldri tjene ei krone…..! Men – jeg er ikke en jævla blogger tror jeg, hihi….! Moro med litt god plassering – og moro når mange leser og kommenterer! Ha en fortreffelig fredagskveld! Klem 🙂

      1. Hjertelig tusen takk 😀 Tror vi er veldig enige om motivet med blogginga 😀 Du er i alle fall ikke en *sånn* blogger, fargerik og med duft av norsk natur som du er – burde du ha tronet mye høyere opp på lista 😀 Nyt helga på alle måter 😀 Klem

    3. Du er ikke den type blogger. Du er en herlig blogger. Med godt hjerte og masse rørende og gode ord og du har godt humør. Du er opptatt av rettferdighet og påpeker om det på noen av innleggene dine. Du skulle være der på toppen vet du:)
      Gratulerer:)

    4. Moro å komme så høyt opp på lista. Gratulerer! 😊For meg er også bloggen en hobby. Noen gode venner har jeg også fått vis bloggen, og det er en veldig fin “bieffekt”.

    5. hihihi Ja du kan så si…. jævla blogger! 😀

      En morsom hobby å drive med og når man fyker slik opp mot toppen er det jo spesielt morsomt 😀 Du er en herlig blogger jeg er heldig å ha blitt kjent med her inne og som jeg følger med på – og gleder meg til neste tur nordover når det kan bli anledning til en “stikke innom-tur” der du holder til 🙂 Det må man bare få til når man kjører over saltfjellet 😀

      klem

      1. Det er jo akkurat det det er for mange av oss. Tusen takk for fine ord, og takk det samme 😀 Akkurat i disse dager har Saltfjellet vært stengt, og stengt mellom Bodø og Fauske. Men det skal det ikke være sommerstid 😀 Klem

    6. For det første, gratulerer med god plassering. Du skriver slik at en får lyst til å besøke stedet der du bor, veldig god reklame. Godt å være glad i stedet der en bor. Tror kanskje ikke det er så mye negativt med bloggtittelen, det er så mange av oss som skriver om mye forskjellig. Tror det er mange som ikke er opptatt av forteneste, men er bare glad i å skrive. Jeg er en av dem. Er fornøyd med noen få sjeler innom, de blir liksom litt “venner”. Men du har en god blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg