Er man ikke litt gal, så burde man bli det….

Det som fascinerer meg med bloggen, er all kreativitet som blomstrer.

Da tenker jeg ikke på toppbloggere.

For å være ærlig, så har jeg knapt lest en eneste blogg.

Altså i den øvre halvdel av blogglista. Ikke misforstå meg.

Ære være de som jobber intenst for å tjene penger og leve av bloggen.

Men jeg tenker på oss Hobbybloggere.

Som blogger fordi vi syns det er en flott hobby.

Men det har sine konsekvenser.

Særlig når man ikke kan motstå utfordringer.

En av de første blogger jeg ble kjent med på den måten, var Frodith. 

Du må bare ta turen innom henne og scrolle i arkivet hennes.

Bare klikk på navnet  – Frodith.

Sist uke så dro hun i gang med en ny utfordring “Danse mot vår”.

Da sender vi inn bilder som passer til tema.

Og havner i “Galleri Frodith”.

Men klikk deg inn til henne, i linken over.

Det er MYE bedre enn mine forklaringer.

Det er jo sosialt i hjemmet også.

Madammen blir engasjert som fotograf.

Dårlig lønnet riktignok.

Her over har hun foreviget meg i å danse mot våren…. 

Er man litt gal når man poserer på denne måten i snøskavlene… ?

Eller å fremstå som den Orange dagen….. 

Jada, jeg har mange sånne fargedager.

I Frodith’s ånd.

Men det får nøye seg med en Råsa/Lilla i tillegg… 

En gjenganger er å leke frosk.

“Å Frogge”

Da er det vel like greit å gjøre det midt i Rognan Sentrum.

Så får man profilert nærmiljøet litt også.

Kanskje med en fare for å skremme vekk folk, i stedet for å friste de til besøk.

Det går kanskje litt overstyr når man havner i fryseren på denne måten.

Men for å havne i Galleri Frodith, må man være litt gal.

Tro du meg, det er faktisk både artig og sunt!

Nå håper jeg å få oppleve et bloggetreff til i mitt liv.

Jeg har bare opplevd et.

Som Frodith og Karidansen hadde ansvaret for.

Det kan du lese om HER

Takk til alle kreative og herlige bloggere! 

26 kommentarer
    1. Og du er jammen en flott blogger, som alltid blir med å lager liv og røre 🙂 For det er jo sånn at det går jo ikke an å dra i gang sprell, hvis ingen stiller opp 🙂 Så all ære til dere som BLIR MED 🙂 Dere gjør at jeg får lyst igjen og igjen, til å gå i gang med nye rare saker 😀 Tusen takk for koselig omtale Jan <3

      1. Tusen takk det samme 😀 Og sant er det.. Jeg har alltid hatt en filosofi om at det er bare tull å drite seg ut alene… 😀 Takk for alle dine initiativ til å få lov til å gjøre det i et fellesskap,,, da blir det moro 😀

    2. Kuleste typen på bloggen du altså..herlige antrekk og bilder 🙂 Jeg leser så si aldri noen øverst på lista.. Fin gjeng vi som “kjenner”hverandre her på bloggen .. Tommel opp for deg <3

    3. Du har vært skikkelig oppfinnsom i forbindelse med flere utfordringer. 👍Denne gangen var utfordringen en inspirasjon til å rydde vekk vinterklær og hente fram sommerklær for mitt vedkommende. Her er det såpass varmt at det går an å ha på seg en luftig kjole uten å begynne å hakke tenner.😊

      1. Takk snille du. Jeg vurderte kjole… meeeen, gamle gubber bikker fort over toleransegrensa. Her har det faktisk vært godt over tosifra i helga.. så vi klager ikke 😀

    4. Du er så toppen altså – byr på deg sjøl – uansett! Moro med alle utfordringene til Frodith altså! Håper vi snart får til et bloggtreff igjen ja… jeg var jo klar til å arrangere i fjor, og er klar når det er mulig igjen….! God klem <3

      1. Ja vi må jo stille opp, og det gjør jo du også, men en flott måte 😀 Synd det ikke ble noe av dine planer.. men Larviks treff hadde vært midt i blinken 😀 Klem <3

    5. Herlig er du! Ja, det er mange rare utfordringer vi har vært med på her inne i hobbybloggverdenen. Jeg husker jeg gikk ut i øsregn med gule ballonger. Hva gjør man ikke for sine bloggvenner!!!! Nyt dagen og vær akkurat som du er. Hils til din flinke fotograf, fruen!!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg