Eventyret om Trippe, Trappe og Traaape!

“Trippe, trippe, trippe… “

“Hvem er det som tripper på min vei… ? 

“La meg slippe forbi, jeg er jo så bitteliten…” 

“Ja pell deg unna, sin spirrevipp”!

Trippe trappe,, trippe trappe..” 

“Hvem er det som trippe trapper på min vei…”?

“La meg slippe gjennom, jeg er jo bare bittelitte grann stor”! 

“OK da, din maskerte banditt, hut deg vekk..”!

“Traaape trapp trap, traaape trapp trap…” 

Hvem er det som traaape, trapper på min vei”? 

“Det skal du gi deg blaffen i, jeg traaaper hvor jeg vil”!

“Hva er det du sier, skal jeg komme å ta deg…”? 

“Det skal du slippe – for nå kommer JEG og tar DEG”! 

Traaape trapp trap, traaape trapp trap”! 

Og det gjorde han!

Snipp snapp snute, da var både tripping og trapping ute!

 

Tekst og bilder: Jan E Håkonsen/Dedicat

11 kommentarer

Siste innlegg