Fargerike Frodith – Burgunder altså….

Utfordringen i farger fortsetter.

Klikk på Frodith så finner du fort ut hva det går ut på.

 

Klikk om du vil lese det Blå

Klikk om du vil lese det Grønne

Klikk om du vil lese det Gule

Klikk om du vil lese den Røde

Klikk om du vil lese den Turkise

Klikk om du vil lese den Lilla

Burgunder

Orange

Klikk om du vil lese den rosa Rosa 

 

Jeg må innrømme at jeg slet litt med å finne på noe lurt på denne “Burgunder – dagen” til Frodith. MEN, så så vi på Idol i går kveld…….

Da dukket denne karen opp!

Så burgunder som bare det!

Ja, det er han vel, ikke sant ? Nå ser vi jo sånne programmer på Apple TV.

Så beklager Bendik – du fikk ikke noen stemmer fra oss, selv om lurte meg til å ta et bilde av skjermen.  

Men da våkna Madammen!

Vi har jo burgunder bobleklær!

Jaggu hadde vi det, og ganske så nye til og med!

Så da slang vi oss over gardinbrettet og titta ut på de vanvittige snøskavlene utenfor. 

Denne er ikke helt ny.

Den er faktisk så gammel at den er utgått på dato! Ikke er jeg helt sikker på om den passerer som Burgunder heller.

Nå er nok jeg også utgått på dato!

Sjansen min til å “bli trykket opp” i en ny utgave, er relativt liten. 

Blomster kommer i tilbake.

I alle varianter av farger.

Denne er vel mer Lilla enn Burgunder.

Men det er ikke så nøye i denne sammenheng. 

Jeg knipset bildet av den mens jeg stod i “Korona kø” på Slipen senter.

Blomsterhuset, som har opphørssalg.

Blomsterhuset kommer nok ikke igjen, ser det ut til.

Dessverre. 

Jeg lagde et lite innlegg om det – det kan du lese om du klikker HER

12 kommentarer

Siste innlegg