Fargerike Frodith er på farten…

Om du ikke tror meg, så kan du lese ved å klikke HER – og det er ikke forsent å hive seg med i det fargerike fellesskap.

Dag 1 – Blå/turkis, ferdig – det kan du lese om du klikker HER

Dag 2 – Rød

Dag 3 – Gul

Dag 4 – Grønn

Dag 5 – Rosa

Dag 6 – Orange

I dag hopper jeg til den gule dagen, altså dag nr 3 på lista. Og de bildene er ikke tatt i dag, ikke går heller for den delen. Men da var lov å lete i arkiver har jeg skjønt, så jeg håper ikke jeg blir diska. 

Jeg må bare innrømme at jeg ikke husker hvor dette bildet ble tatt. Men jeg husker at jeg har hatt skjegg, og ganske så lenge faktisk. Jeg husker en gang jeg tok skjegget mens ungene lekte i stua. De ble vettskremte da jeg kom inn, og hylte så det hørtes i hele nabolaget…. 

Dette bildet husker jeg. Her hadde jeg rigget til “pølsebod” under en bursdag til to av våre barnebarn. Det ble en elendig butikk, men ungene og voksne hadde det moro, og det var det viktigste. Nå var det bare å finne de andre fargene i klesskapene her, det blir ikke lett. Hadde jeg kunnet stille i boxer bare, så hadde saken vært biff 😀 

 

Her kan du klikke på navn og se innom noen andre flotte bloggere sine bidrag:

ANNEBE

ETDIKTOMDAGEN

FRUENSVILJE

MINMATGALEVERDEN

ELEVELE

UTIFRILUFT

EVASWINDOW

 

14 kommentarer

Siste innlegg