Folketeatret har blitt vårt teater

Min kjære (og jeg…) er jo Queen fan, så det første vi så der var den norske Queen oppsetningen. I fjor var vi å så de live på Fornebu, men selvsagt uten Freddy Murphy.

Det kan du se noen glimt  av i et annet innlegg. Men jeg ADVARER, det er et langt innlegg med mange linker gjennom en fantastisk ferietur i fjor sommer, men veldig mye spennende. 😀 Tar du sjansen, så klikk deg inn HER.

Les Miserable var stort på Folketeatret. Særlig siden jeg nettopp hadde vært med i et prosjektkor, hvor det blant annet var stoff fra nettopp denne musical.  Det kan du lese mer om, om du vil med å klikke HER.

Men vi kunne jo ikke holde oss unna Folketeatret i fjor heller. Vi bor jo bare 120 mil unna Oslo.

Her sitter min kjære spent og venter på Opera Fantomet.  Vi skal sitte på første rad, så det blir veldig spesielt.

Vi kan jo se rett ned i musikkgrava.

Salen fylles bak oss, Fullt hus på nok en forestilling. Utrolig artig.  Det ble heftig når forestillingen begynte, vi levde oss inn i hvert eneste minutt.

Det var jo nesten så man ventet å få en flagrende ballerina i fanget.

Det var en helt fantastisk opplevelse, vi hadde mest lyst til å takke alle de fantastiske aktørene i hånda. Så nært levde vi oss inn i det 😀

Vi har ikke bestilt billetter ennå, men til høsten så er vi tilbake igjen. For da kommer denne forestillingen. Det blir HELT spesielt, siden Lena Kristin Ellingsen er saltdaling og sambygdning på sin hals. Selv om hun ikke bor her nå. Bare klikk HER og les.

Vi gleder oss stort til neste gang teppet går opp og vi sitter i salen 😀

#folketeatret #soundofmusic #phantomoftheopera #ullevålstadion #lesmiserables #visitdalen #telemark #ferieopplevelser #lenakristinellingsen #kultur #scenekvelder

6 kommentarer
    1. Moro med slike forestillinger og her var det mye spennende 🙂 Har ikke vært i teater siden vi så Dizzie Tunes jeg..så du kan si det er noen år siden :))

    2. Ojj.. så lenge siden 😀 Ja dere bor vel alt for nært, det pleier å være sånn. Vi har jo vært litt i Bodø også. De har jo bygd et fantastisk kulturhus. Der har jeg faktisk stått på scena 😀

    3. Herlig elsker teater og show.. Men var ikke på noe i fjor.. Men pleier alltid. Liker meg også på Folketesteret.. Ikke så stivt der. Bare hyggelig… KOS deg med teater minnet og nyt nye 😀🌷

    4. Jeg har ennå ikke sett Phatom of the Opera. Men har lyst. Var bare så veldig dyre billetter synes jeg. Og Les Miserables har jeg sett OFTE 🙂 Den blir stadig satt opp 🙂

      1. Ja det er ikke billige billetter. det er sikkert. Nå er jo Operafantomet inne i sluttfasen 😀 Det hender jo at det legges ut billetter til salgs, av folk som blir forhindret til å gå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg