Første etappe…

Vi var knapt kjørt hjemmefra, før vi traff på disse to. Men de hadde heldigvis vett å gå av veien etterhvert.

Vi var jo spent på Saltfjellet, men det var jo en fryd å kjøre over der.

Vi var ikke langt over på Helgeland sida, før veiarbeidet starta.

Flere steder legges jo veien helt om, og enkelte steder tett inntil bebyggelse.

Det bar nesten til Sandnessjøen i år også, men vi kom da til Mosjøen og hadde vår første av to stopp på turen. Her ble det mat i bilen.

Underveis ble det noen stopp på grunn av veiarbeid. Men skal det bli bedre veier, så må de jo bygges.

For en håpløs blogger, så betyr jo bare det en mulighet til å leke seg med mobilkamera 😀

Vi skulle stoppe på Heia og spise litt varm mat. Men den var stengt, så det ble Snåsa kroa i stedet. Her datt temperaturern til ned mot null, og snø og sklett i lufta.

Vi prøvde også å få hotell på Scandic Hell på Stjørdal, men der var det fullt. Men vi fikk det siste rommet de hadde på Scandic Nidelven i Trondheim. Det var mange mil bak oss, men en del fremfor oss.

Nå er frokost inntatt, og neste etappe er klar 😀 Ha en fin dag 😀

4 kommentarer
    1. Ja det er litt av en tur dere er ute på 🙂 Da tenker jeg mine 60 mil fyker radigt i forhold til de mila dere skal sluke unna 🙂 Men er man kommer til Trondheim er man iallefall godt på vei!

      Kjør forsiktig – det er vel nå dere møter snø tenker jeg…………..

    2. Ta det lekkert videre. Fine og spennende bilder fikk du da! Leste meg opp litt hos deg om sauer og det hele. Jeg har vært utestengt fra blogg.no noen dager, men nå er jeg visst velkommen igjen. God tur videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg