Fra Flora til hva….. ?

Det er neppe fint å glane inn gjennom vinduer.

Og slettes ikke med mobilkamera klart….

Men når det er noe nytt på gang, så…. 

Jeg har fremsnakket Blomsterhuset før…

Sist gang, så det slik ut fra innsiden.

Da var det klart at denne butikkens dager var talte.

Du kan lese innlegget om du klikker HER

Dessverre så dukket det aldri opp noen som ville overta.

Men NOE har dukket opp…

Nå er det full aktivitet i lokalene..

Hva det skal bli her…

Ja det vet ikke jeg.

Bare at det ryktes.

Men jeg blogger ikke om rykter. 

Men spennende er det.

Tomme butikklokaler er slett ikke moro.

Snart er det høst, og tid for Erika.

Stedets kolonialer tatt over en litt av Blomsterhuset sitt sortiment.

Men det hadde vært mye mer stas med en Blomsterbutikk.

Det synes jeg i alle fall. 

8 kommentarer
    1. Spennende – håper det ikke blir en kjede-butikk. Det er lite spennende synes jeg! 🙂 Husker du skrev om det og husker at jeg ønsket jeg bodde i nærheten og kunne ta over denne butikken…:)

    2. Å ja, det hadde vært stas med en blomsterbutikk! Mye fint i dem nå….! Har sett noen på min tur her i Telemark, det som slår meg er at de lar blomstene stå fritt ute om natta – et sted sto det til og med en vipps-kode dersom du ville kjøpe blomster utenom stengetid…… Det hadde neppe gått hjemme, der hadde blomstene nok blitt ødelagt av noen…. klem <3

    3. Ja blomsterbutikker er gode å ha 🙂

      Eller blir det en kafè??
      Et spiseri??
      De er det kanskje nok av 😀

      Blomsterbutikker tror jeg ikke det er nok av – og tror ikke det er mange som vil satse på det…..
      Det er iallefall MYE lekkert i blomsterbutikkene rundt om 🙂

      God søndag!

      klem

      1. Du er inne på noe,, men vi får se 😀 Artig å se at noe skjer i alle fall. Alle kolonialbutikker skal jo også selge blomster. Men de var flinke her til å holde igjen når Blomsterhuset var i drift. Det skal de ha 🙂 God søndag og klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg