Frodith har bursdag…

Idag har Frodith bursdag!

(Dette er en redigert repost)

# Du er en inspirator og skaper engasjement på så mange måter.#

Når jeg søkte på “Frodith” i arkivet på bloggen min, så fikk jeg opp 113 treff!

Du kan lese litt av hva denne dama har fått meg med på inne på bloggen, klikk HER

Hun har bursdag i dag!

Dagen etter at Norge har feiret sin bursdag.

Bildet over har jeg ærlig og redelig stjålet fra henne.

Du er bare nødt til å klikke deg inn på bloggen hennes.

KLIKK HER  

Med sprudlende glede i fargerik ånd.

Du knytter oss sammen i vennskapets bånd.

Du fanger oss inn i en lekende sfære.

Tegnspråkets kunst er din atmosfære. 

I dag har du bursdag, dagen er din.

Måtte den farges så vakker og fin.

Gratulerer hjerteligst med dagen og lykke til videre!

12 kommentarer

Siste innlegg