Gode Råd eller Uråd

Det er mange lovpålagte råd og utvalg i kommuner. Det er det mange meninger om også. Selv så sitter jeg i Eldrerådet, og på tirsdag var det siste møte før jul.

Jeg må ta en liten titt inn på møterommet utenfra først…
Selv om kommunen er Trafikksikker , så vet man jo aldri 😀
Joda, her er vi velkommen 😀 Så da går det sikkert bra 🙂
Kommunen er jo kjent for sin høyreiste furu, men her går det i plast og glass som Juletre, Men den uttafor vindu, er kanskje i største laget.
Ordføreren sitter med døra åpen, og han tok seg tid til å hilse på. Enda han var i grøtkokinga til Kommunetyremøtet til dagen etterpå, eller var han ikke?
Nei det er vel større sjanse for at han holdt på med Budsjett 2019, for det var jo en av de store sakene både for Eldrerådet og Kommunestyret.
Men nå er alle kommunale møter over for i år, Julegata ligger fredelig for alle innbyggere og tilreisende. 2019 er valgår, men akkurat den saken lar vi ligge til over nyttår.
Takk for i år 😀
11 kommentarer
    1. Kan tenke meg du passer til å slitte i slike råd du virker jo så engasjert..tommel opp for deg ! Og her fikk vi en fin omvisning med julestemning fra møterom og uterom… Ha en fin kveld :))

    2. Det så fint og julete ut der ja 🙂 Og godt de får juleferie de som har sine saker og ting i kommunen også 🙂

      Her i byen bygges nytt rådhus, som skulle vært innflyttet nå i desember. Men store og uventede hendelser og forsinkelser har oppstått, og flyttingen er utsatt.
      Det blir sikkert bra når det blir ferdig 🙂

      Fine kvelden til deg 😀

    3. Jeg kommer FRA blogglovin nå. Men jeg oppfatter det som at jeg er INNE på blogg.no når jeg kommenterer likevel. At bloglovin bare er en “sentral” som sender videre? Hvis jeg har skjønt det rett. Men her er jeg hvertfall , direkte fra “cafeen” 😀 He-he Nå skal jeg snart trekke kalender, så nå går jeg igjen 😀 Eller ikke JEG da… Men rottisene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg