Hamstrer bare litt trygghet….

 

Neida, vi skal ikke hamstre mat.

Men vi skal holde oss mest mulig inne.

Da handler vi så sjelden som vi kan.

Ikke oftere enn en gang i uka. 

Da må man på butikken.

Værgudene har tatt et skikkelig “Korona tak”!

Det frister ikke å stikke nesen utfor døra. 

Men nå er det å bli våt neppe det verste man kan rammes av i disse tider. 

Det er neppe så lurt å gå på tryne eller lårhalser. Helsevesenet har nok å bale med nå.

Men det er litt oppløftende å høre det sildre.

Klikk og hør og se ovenfor….

Når vi  er så sjelden ute, er det litt rart å være blant folk.

Nå er sprit det første  man møter uansett hvor man skal.

Det er betryggende.

Det er ikke så lett å holde avstand mellom trange reoler.

Men vi kom gjennom lista vår….

Det ligner hamstring.

Det innrømmes.

Nå skal vi holde våre smukke vesner unna det offentlige rom i over en uke.

Det takler vi helt fint.

Lykke til på dine kanter.

Vi ønsker det beste og riktig God Helg. 

14 kommentarer
    1. Flott handletur….viktig å være føre var…og sånn…
      Mye folk på Rema her i dag. Var ikke greit synes jeg. Bør begynne med å telle personer…sette vakter ved dørene…
      Nyt livet dere to <3

    2. Greit å holde seg unna offentligheten mest mulig….. syns det blir mye spriting nå – og det er jo bra! Jeg jobber jo som vanlig -trener hjemme og går tur som vanlig….. så jeg merker ikke så stor forskjell. Men – jeg er innmari stressa for alt som skjer rundt meg….. det er ikke så ok…. en god klem til dere begge <3

      1. Godt å høre at det går bra med dere,, men skjønner stresset også 🙂 Har tenkt mye på om mamma levde… det hadde vært vondt sånn som det er nå… <3 klem

    3. Så koselig bilde av dere! 😀

      Som dere, så handler vi også en gang i uka. Da blir det litt mer selvfølgelig, men hamstring er noe helt annet 😉 Det var slik vi handla i “gamle dager, når vi bodde lenger unna butikkene. Nå har vi flere butikker i 5 min gangavstand og da blir det for enkelt å stikke innom ofte. Så greit å venne oss til færre turer på butikk. God helg! 🙂

    4. Ja, det er jo viktig å holde seg mest mulig unna der der er mange samlet på en gang. Så da blir det LITT hamstring. Jeg har alltid et lite lager i og med at jeg bor alene og ikke har noen rett ved som jeg kan spørre.😊Take care! 💚

    5. Skal si det fortsatt var vinter hos dere! Her er visst våren kommet, og godt er det. Kos dere, ser ikke ut som det er noe problem. Det er godt å være to i disse dager. Hadde blitt veldig ensomt hvis ikke. God helg! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg