Når Kirketaket løfter seg….

Jeg må legge til for egen del, at Barnekoret i Saltdal skal være med. Billetter selges i døra. 

Nå ble det antagelig tatt litt hardt i, men det er fritt frem til å imøtegå påstanden.  Et faktum er at førstkommende søndag så fylles Saltdal Kirke av 4 voksen kor, et barnekor, Saltdal Hornorkester, og Saltdal Trekkspillklubb.

I går på tirsdag så møttes ”gjengen” til sin første, ordentlige fellesøvelse.

Det fyltes på etter hvert! Men langt fra alle er kommet ennå.  Om du ikke har hørt om “Harald Bakkes minnekonsert”, så kan du se innom siste konsert, ved å klikke HER

I år er det mange nye fellesnummer i kombinasjoner  kor/korps/trekkspillklubb. Her er et eksempel:

Men dere får høre den med Rognan Damekor, Chorus Novus, Røkland Blandakor, Saltdal Mannskor og Rognan Hornorkester.’

Vi gleder oss, gjør du ? 😀

#haraldbakke #bjornandordrage #saltdalkirke #konsert #saltdalkommune

6 kommentarer
    1. Gøy… Jeg sang i to kor da jeg var barn… Nå bare går jeg… Hehe… I naturen.. Bra du er encasjert… Jeg har nok med jobb og og mora mi og ungene og huset og hagen.. Og tur… Rekker ikke mer… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg