Hva i alle dager holder jeg på med…

Ja – hva i alle dager er det jeg har funnet på nå ?

Det er akkurat det jeg sitter å funderer på.

Jeg burde egentlig vært pålagt å konferere med en foresatt før jeg tok beslutninger!

Men gjort er gjort… en gang tidlig i vår.

Så her sitter jeg og lurer på hvordan høst og vinter kommer til å bli….

Jeg hadde et lettsindig øyeblikk her i vår.

Da scrollet jeg studietilbud på Nord Universitet.

Og vipps… så hadde jeg sendt inn en søknad!

Jaggu slapp jeg gjennom nåløyet!

Så når skjegget sitter fast i postkassen…

da er det bare å jobbe på for å komme løs!

Nå skal det sies at det er mer lønnsomt å reise på Honnørbillett enn som student!

Dessuten gjelder bare studentrabatt til fylte 30 år.

DET er lenge siden det!

Men det er jo litt artig å ha et digitalt studentbevis. 

Så her sitter jeg.. på rommet på Nordtun Helserehab.

Det er et nettbasert studium, så jeg kunne forsåvidt sittet hvor som helst!

Det er nå her jeg er akkurat nå.

Første arbeidskrav ble lagt ut i går.

Håpet er at jeg ikke stanger hodet i veggen på første oppgave.

Nå ser jeg på dette som en hobby!

Det er verre for de som skal ha en utdannelse de skal leve av!

Jeg skal bare leve med dette – ikke av det!

Det er egentlig her jeg sitter!

I det digitale klasserommet – Canvas.

Skulle du savne meg, så har jeg antagelig gått meg vill der inne!

Ha en vakker helg, der DU befinner deg!

 

22 kommentarer

Siste innlegg