HVORFOR gjør du det… ???

I går kveld fikk vi lyst på Gatekjøkken mat… 

Men hva er det jeg ser, når jeg kommer dit….. 

Jeg banner ikke i blogginnlegg!

Men jeg kan love det kom noen gloser der og da !

Hvem er det som ikke gidder å ta vare på søpla etter seg…….. ??

Jeg tar et ørlite forbehold om at det kan være fugl…

Inne er det rent og pent, og plakater om å holde avstand.

Men det står ikke noe om “Å holde avstand til søppeldunkene….”

Du kan lese litt mer om Perly*s om du klikker HER

Mens noen rydder plast og søppel Kysten rundt…

..så er det andre som bidrar til at de ikke blir arbeidsledige.  

På hvilken side av dette spillet står du ?

10 kommentarer
    1. Deilig med litt mat fra gatekjøkken! Smaker…Kan være måker som drar det utover. Ser de krafser her i hvertfall.
      Jeg er en ryddig person og hiver ikke fra meg dritt altså! Men jeg rydder ikke med store sekker ved sjøen heller. Men har jeg plass i sekken så kan jeg putte søppel i den! Men det er folk fra jobben hos oss som drar ut med båt en gang i uka og rydder holmer! På dagtid altså..

    2. desverre er det fortsatt mange som slipper søpla rett ned uten å blunke,hvet ikke hva dei tenker eg,kanskje dei tror det flyr opp i søppeldunken av seg selv,jeg kaster ingenting,til nød en epleskrott om vi er ute og kjører og det er skogholter og enger ,men jeg har alltid en liten pose (tar vare på posen jeg har frukt og grønnsaker i fra butikken, ) dei er fine å ta med på tur og legge søpla i ,tar liksom ikke plass

    3. Dessverre finne det folk som ikke bry seg og heller forsøple miljøet. Trist.
      Men, vi som har fortsatt forstand kan bare fortsette å ta vare på miljø.
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg