I farta… ved veis ende…

Da var det over – mitt rehabiliteringsopphold på Nordtun.

Er det bare jeg som føler at det alltid er over når det er på det beste?

Sånn føles det akkurat nå.

Det er kanskje et bevis på at oppholdet har vært vellykket.  

Vil du lese alle innleggene om dette oppholdet – klikk HER

Som du vil se fra innleggene, så har det ikke bare vært vandring i lange korridorer.

Selv om det har blitt noen turer i denne.

Til og med gjennom tester på “60 meter kappgang”!

Nei – det har vært sosialt også.  

Som da denne karen kom for å underholde oss. 

Klikker du over her, så får du høre en sang med han. 

Det har vært fine dager, sammen med flotte mennesker.

Selvsagt mest med de som har vært nærmest meg med treningsopplegg.

Men også med mange andre.

Ikke minst “bassenggruppa mi”.

Tenk at fire så totalt forskjellige mennesker kan finne tonen i et basseng!

Det føles litt som å sitte igjen alene på en tom benk!

Maten og servicen i matsalen har vært helt topp.

Skulle man bemerke noe, så måtte det være informasjonen ved ankomst.

Både omvisning og praktisk informasjon.

Det ble litt sånn – “å finne ut av ting etterhvert”.

Jeg ´ønsker alle sammen masse lykke til.

Lykke til også til alle de som venter på rehabilitering.

Jeg kan anbefale Nordtun på det varmeste”

Tusen takk for meg!

 

#nordtun #nordtunhelserehab #rehabilitering #helse #trening #felleskap

20 kommentarer

Siste innlegg