I fremsnakkingens ånd,,

Nå har jeg vandret på Catwalken i de merkeligste kreasjoner, men i de rette fargene. Det viktigste med dette, er det engasjementet det skaper – det å dele på noe mellom oss bloggere. Vi kunne brukt all tid på å nedsnakke, spisse albuene og jakte på enhver mulighet til å klatre i denne merkelige bloggverden! Men det gjør vi ikke, tvert i mot. En av de flinkeste i klassen er Frodith, som får selv gamle gubber som meg til å gå fullstendig av skaftet. OM du ikke aner hva den fargerike Catwalk er, eller hva Galleri Frodith er – så klikk HER. Mine tvilsomme opptredener finner du HER.

Men det stopper ikke der….  Nå skal Naturens store elsker i gang. Selveste Utifriluft skal sikre seg Solbilder før den forsvinner, i alle fall på mine kanter av landet. Om du ikke har fått med deg hennes utfordring, så må du klikke deg inn HER. Der er konkurranse på gang skjønner du!

Jeg hadde faktisk besøk av henne og Nasturfotografen hennes nå i sommer. Veldig koselig var det.

Fristen går ut på fredag kveld, så raska på. 

Men det er ikke bare den gode samvittigheta som blir trigga her inne på bloggen! Neida, så langt derifra. Det finnes ei jente nedi Østfold som ser seg grønn på at vi ikke letter på rævva og kommer oss i gåinga. SÅ hun har laget Gå skole! Men før jeg rakk å skrive om det, så dukker hun opp på EL sykkel, ja bare klikk deg inn og les HER (du finner innlegg om gåskola der også).  Her går det unna,,,, 😀 

 

Det var min lille tanke på en tirsdags morgen,

Lykke til alle flotte bloggere!

6 kommentarer
    1. Du altså, så koselig. Takk igjen for markedsføring av denne skolen. Jeg brenner virkelig for dette. Få folk ut i marka eller i en løype 🙂 Så nå venter jeg bare på deg. Men skal få luret det med, for har noen triks i erme! 🙂 Bra vi er flinke til å heie hverandre frem. Det er gøy! 🙂

      1. Ja jeg har jo skjønt både engasjementet og at du vil ha mange med deg 😀 Fremsnakking er så mye bedre enn det motsatte. Det ser man nok av på mange arenaer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg