I vinterland med Frodith

Det er jo helt normalt at en blogger som bor midt i tjukkeste Oslo trår til med en bloggelek som går på Vinterbilder? Gudbedre, sier jeg bare. De må jo Google “vinter” der nede for å finne ut hva det er for noe 😀  Men skitt au, den dama finner på det utroligste, og vet å finne rette medisinen for en smule frustrerte og villfarne bloggere på ny plattform.

“VINTERLANDSKAP”.  Dette bildet er tatt fra terrassedøra mi, og er litt av hagen, veien forbi tomta og over mot naboen og mot Sør i vårt vakre land.  Bildet er ferskt, fra denne eller forrige uke.

Men dette er ikke første Vinterleken til Frodith. Dette bildet brukte jeg i den forrige. Da lånte jeg denne engelen på mamma sitt rom på Sykehjemmet. Nå er hun selv blitt en “Engel”.

Nå skal vi lage bilder av 7 forskjellige vintermotiver i løpet av en ukes tid, og selvsagt blir det laget utstilling til slutt og konkurranse og greier. Vil du vite mer om hva dette går ut på, og ikke minst se masse flotte vinterbilder fra store deler av landet, så klikk deg inn til GalleriDirektør Frodith, og det gjør du HER.

Det er fritt frem for alle å følge med, men du må ha egen blogg for å delta. Lykke til.

13 kommentarer
    1. Hei og hå og da er vi igang ja 😀

      Herlige vinterlandskap hos deg – og du slipper google “vinter” kan man si 🙂

      Her er det jo bare regn og vind for tiden………. men vi har jo hatt noen “kalde” vinterdager da—————-

      Ønsker deg en fin fedag i snølandet!

    2. Hihi…vi hadde et melisdryss på julaften, så det var vår vinter.
      4 år av barndommen vokste jeg opp i Troms, så jeg vet hva vinter er, men jeg er jo et sommermenneske i hjertet 🙂
      Jeg synes vinteren er vakker, men bare så synd vi sjelden har sånn vinter her på Vestlandet.

      Fin stemning i hagen din, og den engelen var vakker <3
      Livets gang, vi skal jo bli engler alle mann 🙂

    3. Veldig fine begge to og forrige utfordringen min ble jo stoppet midt i pga det skjedde så mye med mamma. Så gøy du ble med igjen 🙂 Jeg har lagt ut linkeliste nå 🙂

    4. Vakre bilder!

      I år har de vel nesten hatt mer snø både i Oslo og sør ellers enn vi her i trøndelag.

      Ihvertfall snakket dattra mi om at hun har funnet fram skia for å komme seg ut på ski, og det er i Halden 😉

    5. Ikke noe særlig vinter her i sør heller. Nå regner det så det plasker. Så fint med vinter. Der det blir liggende snø litt lengre enn et par dager. Men vi hadde det faktisk hvitt halve julaften. Det holdt seg slik til nesten alle pakkene var åpna … Fine bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg