Innsikt eller utsikt….

I går ville det vært bursdagen til min mamma/svigermor.

Da var vi på kirkegården og klarte å finne støtta under dunger av snø.

Madammen fant imidlertid ikke fotfestet.

Etter noen artige bevegelser, og dertil lyder, landet hun elegant og mykt.

Men det vi begge fant ut, var at vi måtte være i slutten av mars.

Mamma sin bursdag er jo 22 mars.

Det fikk tanken på noe som hadde “ulmet” i bakhodet en tid.

Nemlig Salmiakk og Zalo.

Nå er det sånn at vi MÅ av og till ta en titt ut av vinduene.

Med utsikten kommer innsikten!

Den var heller tvilsom.

Om det var utsikten eller innsikten som var tvilsom?

Ja du kan spørre!,, men skitt i det.

Det var i alle fall vindusvask det ble snakk om.

For i dag er det faktisk antydning til takdrypp og tining.

Hele pluss 6 grader. 

For ikke å snuble i bøttene til hverandre, så tar jeg utsiden og min kjære innsiden.

Alle vinduene i første etasje kan snues.

Men de aller fleste når vi fra terrassen, selv uten snø på. 

Her er jeg i gang og gnikker og vasker…. 

Men hva dukker opp midt i mitt nypussa vindu ?!?!

Aha, inspektørinna herself… 😀

Nå er jeg spent….. 

Pjuhh,, det ble godkjent!

Legg merke til de elegante håndbevegelsene!

Sammenlign med bildet fra Kirkegården!

Jepp, du ser det du også.

Nå dufter det bacon og kokt tørrfisk.

For de som husker godt, så lagde jeg et innlegg om Tørrfisk, fra Hjell til Fryseboksen.

Nå blir det middag av resultatet av den prosessen.

Les det gjerne, da klikker du HER.

 

Etter det, så skal vi se litt TV sammen.

En Koronapause.

Vi i risikogruppa trenger ikke å få det inn intravenøst, som noen andre..

Uten å si noe mer.

 

Ha en flott dag. 

10 kommentarer
    1. Jammen bra hun landa bløtt..hehe.. Kjekt å dele på vindusvasken..og få godkjenninng gjennom blanke vinduer.. 🙂 Håper maten smakte… og ha en fin dag videre <3

    2. Herlig puss 🙂 bra sjefen var fornøyd da….hvis ikke hadde du vel fått litt trekk i lønn….hmm…
      Kos dere med TV og slapp av…<3 klem herfra..

    3. Å dæven så mye snø det et hos deg…. Tror jeg må slutte å klage på at det er litt kjølig, for her er det i de minste bare bakker og knoppene spretter. Naturen bryr seg ikke om at vi sitter hjemme å jobber og må holde armlengdes avstand med de rundt oss. Knis, når jeg ser ut av alle mine vinduer er det gråvær selv om sola skinner, så det er nok på tide med en runde med nalen her også 😉 Ha en fin dag videre.

    4. Syns slett ikke det var verst at dere fant fram i snøkavet…. så om det blir ramla litt, gjør jo ikke noe! Flinke til å pusse vinduer – det er en jobb jeg hater….. men tok noen vinduer for et par uker siden. Var nok både innsynet og utsynet som var ødelagt her, hihi…..! Korona-pause må til – og ja, skulle ønske alle hadde hjerne nok til å skjønne at dette er viktig, og at det må tas hensyn! God klem <3

      1. Antar det er back to the beginning.. i løpet av et par dager.. med det været som er meldt og pågår 😀 Og helt enig med deg om Korona…. 😀 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg