Jaggu smatt jeg innom…. :D

Nå er jeg såpass innbilsk, at jeg har en liten følelse av at jeg har vært savnet her i “Bloggens univers”.

Men det er ingen katastrofe om jeg tar feil.

Bare bittelitt, for å si det sånn.

Kanskje blir det litt ironisk – plutselig å dukke opp sånn rett før “Allerhelgens og Halloween”.

Men det er slett ingen planlagt affære.

Egentlig hadde jeg ikke planlagt noe innlegg i det hele tatt.

Høsten har rast avgårde.

Blogginnlegg har havnet et godt stykke ned på prioriteringslista.

Men i stille stunder har jeg tittet innom og lest, og av og til kommentert innlegg.

***********

Jeg skal spare eventuelle lesere med en grundig oppsummering av høsten i masse tekst.

Selv om det medførte at jeg måtte lære meg mye nytt om bildehåndtering.

Høydepunktet er ikke at vi måtte bytte bil.

Noe som medførte grøftegraving, kabling og lys og ladestasjon i garasjen.

Heller ikke byggeprosjekt med soverom i en del av stua.

Vi har vært innom livets ytterligheter, som begravelse og barnedåp.

Det samme gjelder fokus og engasjement innen Frivilligheten.

—–#—–

Men neida…

Høydepunktet ble nok min kjæres 70 års dag.

Med Surprise helg for våre aller nærmeste på Hotell Ramsalt i Bodø.

Se bare over på bildet, hvor sprekkeferdig “70 åringen” er av overraskelse og lykke.

Et lys på desserten er mer enn nok, når man runder 70 år.

Helt uavhengig av lys og ballonger – det ble en fantastisk helg på Hotell Ramsalt.

Med dette lille overblikksbildet av høsten her i nord, ønsker jeg alle en vakker søndag. 

 

Tekst og bilder: Jan E Håkonsen/Dedicat

15 kommentarer
    1. Et fint overblikk over høsten din 😀 Og jeg er glad hver gang du er innom min blogg !!! OG det er superherlig når plutselig navnet popper opp på bloggsiden 😀 Det gledes å se deg her inne!!! Du er savnet 🙂 klem og gratulerer til din kone med flott rund dag 😀

    2. Å så koselig at du dukker opp med et innlegg! Skjønner godt at du har hatt nok å styre med da – ikke småtteri som er gjort! Og du har jo dukket opp med koselige kommentarer innimellom – heldigvis! Gratulerer så masse med dagen til madammen! Så flott at dere gjorde orntlig stas på jubilanten! God klem <3

    3. Så trivelig at du tok deg en tur innom. Gratulerer til henne som har fylt 70. Og også med ny bil.
      Livet går sin gang og riktig fin høst videre til dere begge. <3

    4. Så koselig med et innlegg fra deg. Klart du er savnet her inne, men vi vet jo at du har det bra!!!! Gratulerer så masse til fruen og så godt hun fikk en fin feiring. Ja, nå er det straks november og mørket siger inn over landet for vinteren. Ønsker deg fine dager videre og håper du titter innom når du har tid og lyst. Alltid trivelig med et innlegg fra deg. 🙂

    5. Så koselig at du stakk innom en tur, og jo da du har vært savnet skjønner du 😉
      Fikk med meg at fruen fylte år på Facebook serru, og artig å lese litt mer om det her. Jeg husker vel at dere hadde trøbbel med bilen tidligere i år da dere var ute og fartet, og grattis til ny bil. Ønsker dere begge en fin mandag 😊

    6. Koselig å se deg, savner deg her inne jeg.
      Gratulerer med fruen og gratulerer med ny bil – gøy!
      Bra du er inne og titter og kommenterer litt. Jeg er ikke flink til å være på Facebook lenger, så får ikke med meg så mye
      derfra..Kan ikke rekke alt..Så blir blogg som er hovedfokus her..

      Fin kveld og kos deg med masse greier…Klem…

    7. God morgen og god adventstid til deg og dere !
      Jeg stikker bare innom her – glaner litt og ser om det har kommet noe nytt fra deg 😀 Håper det er gode dager der nord! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg