“Jula varer helt til påske…”

Riktig så lenge blir det vel ikke, men den er nå ennå her i huset….

Det nytter jo ikke når noen av nissene har slått ring rundt treet og nekter å flytte seg.

De er fast bestemt på at treet MÅ begynne å spire før vi kan ta farvel med det. Men nå var jo vi borte en uke i jula.. sååå..

Men noen av de andre nissene har satt opp vaktpost nærmere utgangsdøra, og de stemmer i med ville protester….

,,og jaggu går de skift også. Akkurat nå er det smånissene som har frivakt og sover ut.  Så her får man bare slå seg til ro og nyte “the Christmas Feeling” ennå noen dager 🙂

6 kommentarer
    1. Det er jo bare kos jo 😀 Jeg synes det ble litt stusselig når jeg ryddet bort alt i går. Og som du sier, dere var jo borte en uke, så da har dere lov å ha det fremme lenge enda ♥

      Koselige nisser da, og så fint at de kan samarbeide 😀

    2. Å for et koselig innlegg, Jan! Mine nisser er akkurat sånn de også…. (eller er det meg kanskje…) har nettopp samla alle sammen, i morra skal de opp på loftet igjen! Jeg er ikke så glad i å kaste ut jula… det blir så tomt og rart! Klemmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg