Kirkelig pryd og anlegg :D

Den er nå egentlig vakker, den kirka vår. Nå lå den badet i solskinn. 

Sola var i ferd med å gå ned bakom Storflåget. mens flagget ennå vaiet såvidt i en liten bris.

Det nye bårehuset begynner å vises i terrenget, enda dette bare er kjelleretasjen. Ennå kan man skimte kirketårnet bakom. Litt av menighetssentret vises til venstre.

Det blir fort litt rotete på en anleggsplass. Men ennå går det greit å komme seg ut på den nye kirkegården.

Det er alltids et håp om at det blir så mye bedre. Særlig når det grønnes og blomstrer rundt omkring. 

6 kommentarer
    1. Våren er en tid for håp, ja…. og tenk så bra det blir når alt er ferdig! Jeg liker også å ta bilder av kirker…. tror jammen jeg har nok til å lage et kirkelig innlegg i morra, jeg….. 🙂 klem

    2. Jeg elsker kirkebyggene våre, og denne var spesielt fin synes jeg. Jeg er ikke kristen eller på noen måte religiøs, men kirkene liker jeg.
      Det blir nok fint når det blir ferdig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg