Kortreist EU kontroll

Jeg har stort sett brukt merkeverksted i alle år.

Men det er tross alt nesten 10 mil til Bodø.

Så ramlet det inn varsel om EU kontroll.

Etter en svært hyggelig telefonsamtale, så ble det time her….

Timen ble så absolutt bestilt i tide.

Og hos AutoMester, eller PK Strøm.

Jeg er ikke helt sikker på hva folk flest sier… 

Jeg måtte sniktitte inn i hallen.

Selv om jeg definitivt ikke hadde adgang.

Når det gjelder bil, så er jeg svært lite “autorisert”.

Men bilen min så ut til å ha det helt perfekt. 

Det var ikke alle farkostene i området som var i “like god form”.

Naturen er i ferd med å skjule litt av hvert i deler av Industriområdet.

Mektige Storfloget overvåker det hele. 

Det gjorde jaggu måsen også.

I en mast på området. 

Men nå var ikke jeg på inspeksjon i Industriområdet.

Men med bilen på EU kontroll.

Og DET fungerte helt perfekt.

Tusen takk for kaffen og ypperlig service.

Jeg kan anbefale PK Strøm og AutoMester på det beste. 

 

#pkstrom #automester #eukontroll

12 kommentarer
    1. Skjønner kontrollen gikk bra. Og så er det enormt godt når dette er unnagjort, nå har du sikkert to år….eller kanskje mer, til neste kontroll. Er vel litt avhengig av års modell. Jeg hadde fri i år, men neste år må jeg….dvs. bilen, til pers.

    2. Hi-hi, du var og ruslet litt både her og der ja. Så klart man må få lov å se seg litt om. Jeg tenker på det med å bestille time. Sikkert noen som prøver seg med at VERKSTEDET ikke fikk gjort det i tide liksom 😀

      1. Klart man måtte snike seg rundt litt 😀 Disse var i alle fall seriøse. Men måtte tre ganger på merkeverkstedet før jeg fikk ordnet et tåkelys som hadde ramlet inn i skjermen 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg