La veien gå hvorhen den vil, med Vuggesang av Grieg

Det er med bange anelser man tar en titt ut av vinduet i kveldsstunden.

Men vi har slutta å få mareritt!

Antagelig så er vi blitt immune mot værgudenes iherdige innsats for å terge oss opp.

Man får litt sånn “du ska bærre prøv dè…” humør!

Men man må jo filme elendigheta.

Så man ikke glemmer hvordan været var i går…

Det er jo fort gjort når man er innestengt i disse tider..

Kortidsminnet altså…  

Meeen, husken var der!

Så det var bare å hente frem “verneutstyret” å liste seg utfor døra.

Der var åpenbaringa – mer vått enn hvitt!

Men er man først kommet seg ut så er det bare å fyre i gang.

Nå har jeg fått beskjed av min kjære å synge når jeg er ute å sloss med naturkreftene.

Det skal visst være bra!

“La veien går hvorhen den vil, nå er det vår og snart April….. ”

Nei jeg tror jeg overlater sangen til mitt kjære Mannskor. 

En helt spesiell Vuggesang til og med.

Bådn låt av Edvard Grieg.

 

La det være en hyllest til alle flotte mennesker i vårt land!

8 kommentarer
    1. Heldigvis litt mer vår her hos oss..selv om det er litt surt om dagen 🙂 Håper du snart kan ut å stelle litt med blomster og sånt ..i stedet for å ut å slåss med snøen.. Kul sang men tror ikke jeg hadde sovna til den..hehe… Fin uke videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg