Likhetstrekk mellom bloggere,,

Nå er det helt sikkert stor forskjell på bloggere, både individuelt, og ikke minst mellom hobbybloggere og profesjonelle, som har det som levebrød. Men det finnes kanskje en del likhetstrekk? 

Fotografering for eksempel. Da tenker jeg ikke på utstyr. Men på “fotoblikket”. Nærmest se i alle retninger på en gang, for det KAN jo være noe interessant å ta bilde av.

Kanskje også HVA man tar bilder av. Jeg aner jo ikke hvor og når jeg tok bildet av denne lampa! Men der og da, så føltes det helt riktig å ta bilde. Det er jo mange tanker som kan lages rundt bildet: “Å fange lyset i garnet”. Ikke sant?

Dette bildet husker jeg at jeg tok, men har aldri brukt det, ikke “direkte” i alle fall. Men mange ganger inndirekte, Da tenker jeg på at et blogginnlegg helst bør “henge sammen”, både i bilder og tekst. Eller tar jeg feil ?

En ting er jeg i alle fall sikker på er felles for alle, ja nesten alle blogger. Nemlig selfier! Der tror jeg kreativiteten er på topp!

“Bloggere” er jo et fellesbegrep som kanskje mange oppfatter som “noe likt”. Men en ting er sikkert, selv om “det høres og kanskje ser” likt ut, så er det store enorme forskjeller. Ikke minst i innhold og motivasjon.

Min motivasjon er primært å fremsnakke min kjære bygd, gjennom ord og bilder, og gjerne gjennom et og annet rim. Men det ramler selvsagt inn et og annet innlegg utover det. Det viktigste er å ha det moro 🙂 

 

#blogging #selfie #bilder #motivasjon #formidling

16 kommentarer

Siste innlegg