Med Jul i blikket…

Det strømmer mot deg i strie strømmer.

Hvor enn du rømmer, hva enn du skjønner.

Jule ting og Jule tang, dagen lang så er det  tvang!

Gi deg mot makta, sånn er bare fakta!

Få på deg brilla og heng deg på dilla!

Det kan jo hende du bare drømmer!

Sukk og stønn i en salig bønn.

Reklamens makt er en fattig lønn.

Da siger vi ned i avmaktens fred!

Og nipper med stil til din Elskede Tè!!

Husk for all del en Jule Brille!

Da slipper du alt av lykke pille.

Nå lover jeg alt som jeg slett ikke kan!

Men så er  jeg en gammel mann. 

Tror du på Nissen så tror du på Meg!

Det er min garanti til deg!

Tekst og briller/BILDER – Jan E Håkonsen/Dedicat 

4 kommentarer
    1. Jeg tror på deg, min venn! Så jeg løper og kjøper briller i morgen den dag, hihi….. herlige ord, og julete bilder! Nå som bursdagen er vel overstått, begynner jeg å tenke på jul….. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg