Med liv og lyst, nesten :D

Det er nå kanskje ikke noe alternativ, å velge rullator, siden vi har andre alternativer her i huset… 

Det er i alle fall ingen grunn til å klage på at Fysioen er steng. 

Jada, her finnes romaskin også. Ikke verdens mest avanserte, men den funker.

Og blir det for kjedelig, så er det en hel vegg med lesestoff rett ved siden .

Leker er det også, som ikke er helt ryddet bort etter besøk av Oldebarn i vinterferien.

Heldigvis så fikk vi oppleve det, før Korona stengte det meste. 

Om man ikke vil eller kan gå ut, så kan man gå inne.

Utfordringen er å få røska med seg skrotten opp loftstrappa og slå på strømmen…

Da kom jeg meg i gang! Klikk over og se!

Men OBS, ikke legg merke til at vinduet ikke er nypussa!

 

Vi skulle faktisk pusse vinduer i dag, siden været var perfekt for det.

Men så var vi fri for Salmiakk.

Og nå handler vi ikke oftere enn hver 10 dag.

Men stønninga kan du høre på… den sier sitt 😀

Det må likevel sies, at det var ute turen burde vært.

Det kommer sikkert, håper jeg.

Bare se så vakkert det er. 

Gode tanker til deg – der DU er.

10 kommentarer
    1. Vinduene her er også nokså vintergrå 🙂 Men det ordner seg snart. Imponerende treningsrom må jeg si. Det mangler ikke på mulighetene 🙂 Jeg hadde en crosswalker, men solgte den for noen år siden da jeg brukte meg veldig opp når jeg gikk på den. Bedre å gå ute i naturen, for da får jeg tilførsel av frisk luft i tillegg, pluss variert terreng. Og sånn var det for meg, og det som gjelder for meg, gjelder ikke for alle andre. Jeg kunne godt likt å ha en tredemølle til å gå på. Men har ikke plass. Nei, man trenger hverken treningssenter eller fysio når man har det like godt utstyrt som du har 🙂
      Gode tanker til deg og fruen også ♥

    2. Kjempeflink du er 🙂

      Nå hadde det vært godt med en tredemølle hjemme. Fikk kommet meg ut en tur i dag, men det var småsurt ute. Kledde på meg godt med klær.

      Jeg må holde kroppen min i aktivitet selv om treningssenteret og fysioterapeuten er stengt. I tillegg skal jeg opereres i foten på mandag, og da vil jeg være best mulig i form.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Greit med litt trim innadørs også..artig å se deg i farta på “gåtur” Fikke beskjed fra min fysioterapaut at timen min går ut..intill videre.. Mannen har sagt han skal pusse vinduer her i morgen da han slutter tidlig på jobb..det trengs i grunnen.. Vakkert bilde med blå himmel <3

    4. Herlig …Fin utsikt til trimmen du da…Og bokhylla var kjekk. Her er det masse hyggelig lesestoff. Synes jeg så Tolkien helt nederst til høyre….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg