Med skruer og plank

Det dukket opp varmepumpe her sent i fjor høst.

Så i vår måtte jeg rigge den til mer permanent.

Det kan du lese om du klikker HER.

Selv om den fikk en mer stødig plass, så står pumpa ute. 

Selv om jeg har “putret” litt i mot sånn varmepumpe….

Så fikk jeg litt medlidenhet med den… 

“Man tager det man haver…”

Utrolig hva man finner i garasjen av bord…

Det ble som det ble.

Verre er det ikke. 

Men verre var det faktisk.

Å traske ut og inn av garasjeporten.

Selvsagt kunne den blitt byttet ut med en moderne. 

Men blir man mer lykkelig av ennå en duppedings å trykke på ?

Det var da ille nok at min trofaste batteri drill takket for seg…. 

Hvor mye enklere er det ikke med skruer..

… enn med spiker. 

 

Ikke minst når den skal rives en gang.

Men det gidder ikke jeg tenke på.

Dette får holde i min levetid.

Ha en flott søndag. 

12 kommentarer

Siste innlegg